//

Na TomTom update ben ik mijn mappen kwijt

Na TomTom update ben ik mijn mappen kwijt discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is me nu voor de TWEEDE keer overkomen. Na een TomTom (West-Europa) update ben ik plotseling al mijn mappen kwijt. En al mijn apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-12-10, 09:42
3GSMGroup 3GSMGroup is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Ten ZW van Brussel
Berichten: 3
Question Na TomTom update ben ik mijn mappen kwijt

Het is me nu voor de TWEEDE keer overkomen. Na een TomTom (West-Europa) update ben ik plotseling al mijn mappen kwijt. En al mijn apps staan nu in alfabetische volgorde. Dus is er - omdat ik er behoorlijk wat op mijn 3GS heb staan - een groot aantal niet zichtbaar. (Het eindigt bij mij nu bij de letter H).
De rest moet ik elke keer opzoeken. Knap lastig. Wie weet wat hiervan de oorzaak kan zijn?
Nog een losse andere opmerking op de TomTom app. Ik mis 2 essentiële zaken aan deze app: ik wil vanuit de app mijn GPS ontvanger kunnen resetten als deze halsstarrig een oude positie blijft aangeven en ik wil de app makkelijk kunnen uitschakelen, nu blijft ie meestal in de achtergrond werken en veel te snel mijn batterij leegslurpen....

Laatst gewijzigd door 3GSMGroup; 27-12-10 om 09:43. Reden: correcties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-10, 15:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3GSMGroup Bekijk bericht
en ik wil de app makkelijk kunnen uitschakelen, nu blijft ie meestal in de achtergrond werken en veel te snel mijn batterij leegslurpen....
Als je gedaan hebt met TT te gebruiken dan moet je 2maal snel op je homebutton duwen he om zo de app onderaan dan te wissen, dan blijft deze niet meer in de achtergrond draaien.
Reageren

Labels
tomtom west europe ios 4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had 020informatie iTunes 4 14-02-11 17:20
ben ik mijn jailbraik kwijt na upgrade 4.0 franc.winter Jailbreak 8 28-07-10 22:53
Na firmware update ben ik 50% van mijn apps kwijt ... Mabel iTunes 2 27-06-10 12:31
Ik ben mijn youtube app kwijt! Hugy97 Archief 8 26-12-09 17:26
Ik ben mijn installer icoon kwijt!!! q_ariens iPhone algemeen 2 21-03-08 14:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.