na fabriekherstel geen extra's meer navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, na problemen met mijn i phone heb ik fabrieks herstel toegepast dus alles in org staat. Probleem wat ik had is opgelost. Echter na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na fabriekherstel geen extra's meer navigon
Hallo,
na problemen met mijn i phone heb ik fabrieks herstel toegepast dus alles in org staat. Probleem wat ik had is opgelost. Echter na weer navigon te hebben geïnstalleerd zijn de exta uitbreidingen niet meer actief. Ik hoop niet dat ik deze weer moet aanschaffen. Heeft hier iemand ervaring mee. Met vriendelijke groet, Peter vd Aa |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alles wat je ooit gekocht hebt kan je steeds opnieuw en gratis installeren uit de App Store. Met andere woorden: je kan de uitbreidingen nogmaals kosteloos downloaden
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie,
ben er uit. er is een optie :aankopen terugzetten en dat lost alles op. Nogmaals dank voor meedenken. Peter Laatst gewijzigd door pironne; 30-07-11 om 12:55. |
|
||||
|
||||
Fijn dat het is opgelost!
Slotje dan maar.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
navigon extra kwijt na overzetten op iphone 4 | marcowendy | iPhone Navigatie | 13 | 24-09-10 19:42 |
Absoluut geen extra kosten? | MR.J | Internet in buitenland (roaming) | 8 | 04-09-10 11:34 |
extra batterij werkt niet meer | jjeroen | iPhone algemeen | 0 | 25-09-09 15:04 |
|
|