[hulp] Iphone 4 werkt niet meer op Jbl dock discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu 3 maanden een iphone 4 16 gb, hierbij kreeg ik een JBL On Stage Micro 2 geluidsdock, in het begin werkte alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[hulp] Iphone 4 werkt niet meer op Jbl dock
Ik heb nu 3 maanden een iphone 4 16 gb, hierbij kreeg ik een JBL On Stage Micro 2 geluidsdock, in het begin werkte alles nog goed maar sinds een paar dagen doet mijn iphone redelijk raar (home button werkte niet meer, nu wel, kon niet connecten aan mijn computer, nu wel) maar als ik hem op mijn dock zet staat er wel dat ie opgeladen wordt alleen krijg ik de foutmelding: Dit accesoire is niet geschikt voor de iphone. Hierdoor kan ik er geen muziek op afspelen wat redelijk balen is. heeft iemand hier een oplossing voor ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na zelf geinstaleerde fix werkt dock niet meer | smiba | iPhone algemeen | 2 | 18-07-10 18:57 |
Griffin dock werkt niet meer met OS 3.0 ?? | twentecontrole | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 14-07-09 22:21 |
Line-out van de Iphone Dock werkt niet | maarten1987 | iPhone algemeen | 4 | 04-11-08 20:56 |
2.1 dock werkt niet meer ? | darkvisje | iPhone algemeen | 6 | 22-09-08 18:58 |
touch screen werkt alleen in dock, niet meer in app. HELP!! | joie22 | Unlock [archief] | 4 | 14-06-08 02:23 |
|
|