Iphone back cover discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was een iphone 4 Back Cover bestellen op Ccn.cn en ik wou hem betalen via VISA maar dat werkt niet echt!!! Je moet je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone back cover
Ik was een iphone 4 Back Cover bestellen op Ccn.cn en ik wou hem betalen via VISA maar dat werkt niet echt!!! Je moet je kaart in een kaartenhouder steken voor een code in te voeren? Snap het niet als ik dat deed kwam erop PIN Blocked... Iemand een idee wat ik eraan kan doen?
Bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je bank bellen?
|
|||
|
|||
Ik ken wel iemand die ze verkoopt. Zijn wel 19a 20 euro.
|
|
|||
|
|||
Heb ze ook nog liggen nieuw
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Swarovksi Iphone 4 back cover, zelfgemaakt. :-) | Elize | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 07-12-10 23:15 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
Back cover! | Superphone | iPhone algemeen | 0 | 23-03-10 18:19 |
Waar back cover voor 1st gen iPhone te verkrijgen. | mbliek | iPhone algemeen | 2 | 14-01-09 08:54 |
Zwarte back cover | roderickxiv | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-04-08 20:44 |
|
|