Kan ik zo connecten ??? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai allemaal Ik ben bezig voor muziek op een carnavalswagen Maar kan ik mijn Ipod Touch 2g coneccten via tulp of jack aansluitingen ( Zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik zo connecten ???
Hai allemaal
Ik ben bezig voor muziek op een carnavalswagen Maar kan ik mijn Ipod Touch 2g coneccten via tulp of jack aansluitingen ( Zonder Docking station ) zo ja welke plugs en kabels heb ik nodig en waar moeten zit in ??? Groetjes en alvast bedankt TOM |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dus je wilt je ipod aansluiten op de versterker/boxen van je caranavalswagen? Neem aan dat dat gewoon kan met een 3,5 mm mini stereo-naar-RCA-adapterkabel.
|
|
|||
|
|||
Ipod touch he !!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
met een 3.5mm mini stereo naar rca kabel zou dat inderdaad moeten lukken.
Bijv de Gecko Soundwire 3.5mm naar RCS Audio Kabel |
|
|||
|
|||
|
Labels |
aansluitingen, radio |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad2 hangt en kan niet herstarten, resetten of connecten met iTunes | Toetje53 | iPad algemeen | 3 | 13-01-12 14:25 |
Kan niet opladen of connecten met itunes | keesdr | iTunes | 1 | 29-12-10 09:40 |
iphone 3Gs en iphone 4 kan niet connecten. Help aub | pinokkia | Wi-Fi | 3 | 03-10-10 11:31 |
kan niet connecten met AppStore | Leonk | iPhone Apps | 5 | 25-06-09 19:35 |
Windows: WinSCP kan niet meer connecten | starboy | Desktop-applicaties | 3 | 28-01-08 12:56 |
|
|