iPhone 5 accessoires? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de otterbox defender besteld OtterBox Defender Case Apple iPhone 5 - shop.iculture.nl...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb de otterbox defender besteld
OtterBox Defender Case Apple iPhone 5 - shop.iculture.nl
|
|
|
|||
|
|||
Deze ziet er gaaf uit man ! Van wat is het gemaakt ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wow, de Muvit minigel flexy case ziet er érg mooi uit! Iemand al foto's van de SwitchEasy Nude Apple iPhone 5 Clear case? Heb hem zojuist besteld bij pdashop.nl, krijg hem morgen binnen maar ben erg benieuwd!
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb hem gisteren binnen gehad. Ik zit nu met smart op de nano sim te wachten
|
|
|||
|
|||
Je weet dat er 10 andere winkels zijn waar de SwitchEasy nude 10€ goedkoper is dan bij pdashop?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
19,95 via appelhoes.nl snel en netjes geleverd.
Ik heb hem gisteren binnen gehad erg fijn omdat er gelijk al screenprotector bij zit en afdek dopjes voor de oplader inhang kan er geen vuil in komen. |
|
|||
|
|||
Och da's jammer, als ik dat had geweten had ik hem ergens anders besteld. Maar goed, hopen dat hij z'n geld waard is dan!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is er trouwens een bumper voor de iPhone 5?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net mijn Bodyguarz full body binnengekregen voor de iPhone 5..Nice!!
Zitten 2 setjes in, dus kan met een half jaar vervangen, beter!! Snelle service door Appelhoes, wellicht een aanrader? |
|
|||
|
|||
was van te voren niet blij toen ik zag welke oordopjes iphone 5 mee zou leveren maar ze zijn echt prima
|
|
|||
|
|||
Zijn er eigenlijk ook Belgische webshops waar je de switcheasy nude kunt kopen of mss gewoon in de winkels zelf?
|
|
|||
|
|||
Ik zoek de iPhone 5 case van speck en dan type Candy Shell iemand een idee of die al in de Apple store ligt?
|
|
|||
|
|||
Hi
Ik overweeg altijd een leren case. Had altijd Sena Pouch. Maar deze 5 is zo mooi dun, dat ik ook zo'n doorzichtige case overweeg. Maar heb wel een gehoord dat het kan krassen bij het erop of eraf halen. Heb jij goede ervaringen met deze variant? Wat voor materiaal is het? Iemand suggesties voor een doorzichtige case? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 10:55 ---------- Die is mooi! Zal hier ook eens naar kijken. Maar moet je hem open maken als je wilt typen ofzo? |
|
||||
|
||||
Weet iemand waar je, in Nederland, Spigen sleeves kan kopen?
iPhone 5 Leather Pouch Crumena Series | SPIGEN SGP |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone covers en accessoires. | Robbor | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 11-01-10 12:14 |
iPhone accessoires | LorraineG | Archief | 1 | 14-09-09 09:40 |
Musthave accessoires Iphone wit | Maaike_20 | Koopinformatie Nederland | 0 | 13-01-09 21:32 |
|
|