iPhone 5 accessoires? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Haicom Car Holder Apple iPhone 5 HI-228 - PDAshop.be Ben van plan deze te kopen, ik hoop dit zijn geld waard is want ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Haicom Car Holder Apple iPhone 5 HI-228 - PDAshop.be
Ben van plan deze te kopen, ik hoop dit zijn geld waard is want ik heb er al gekocht, die zuignap vloog er telkens nogal snel af, ben ik nikske mee. Iemand ervaring mee? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat de Carcomm pass-trough houder snel beschikbaar komt.
Brodit zegt zelf deze binnenkort al beschikbaar te hebben, maar het voordeel van de carcomm is dat de stekker er aan de achterkant in gaat ipv de onderkant. Toch een stuk netter! |
|
|||
|
|||
Ik wacht eerst even de ervaringen af wbt de 30 naar 8 pins connector.
|
|
|||
|
|||
Ik kan nergens vinden of het van apple is maar dat denk ik persoonlijk niet omdat nu alleen apple dat mag maken en de inkoop niet zo laag licht dat je het kan verkopen voor nog niet eens een tientje... Aan chinees spul ga ik niet beginnen heb door een portable lader van mediamarkt mijn 3GS toen opgeblazen die niet meer aan wouw niemand kon repareren en was ook nog een toestel van marktplaats maya solidvision kon mij vertellen dat er noh garantie op zat dus een hele nieuwe toch terug gekregen ! Sins die dag nooit meer een ander lader gebruikt zelfs geen auto lader die van made for iphone zijn geen vertrouwe meer ! Nu met die speciaal chip in kabel helemaal een probleem
|
|
|||
|
|||
Net die groupdeal gebeld,is geen orginele, en ze wisten helemaal niets van de chip die Apple gebruikt, ben benieuwd
Laatst gewijzigd door xa4cornelis; 05-10-12 om 15:40. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
weet nu niet of ik het moet komen of niet ... 13 euro is natuurlijk niets i.p.v. 30 euro van apple zelf maar toch garantie wat .. wie hebben het allemaal besteld ? jij ?
|
|
|||
|
|||
Nee ik heb m niet besteld dit omdat het geen originele is, en hij zonder die chip volgens mijn niet werkt
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem besteld.
Zal mijn bevindingen hier posten. Connector zal helaas wel eerder binnen zijn als de iphone :-( |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 oktober 2012 om 21:05 ---------- Aanvulling : Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand hier al een Sena Ultraslim pouch of een Mujjo Brown Leather sleeve voor de iPhone 5?
|
|
|||
|
|||
Ik denk eindelijk me case gevonden te hebben, zodra die uitkomt. Nog geen andere gevonden behalve deze die me wat lijkt.
エアージャケットセット for iPhone5(PJK-70/71/72/73)|パワーサãƒãƒ¼ãƒˆ |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar vermits ik zelfs men iphone nog niet heb vinddt ik dat niet zo erg heb deze case eig speciaal voor die bescherm dingetjes gekocht, heb al veel te veel stof ed uit mijn 3gs moeten prutsen |
|
||||
|
||||
als deze al zo mooi staat ben ik benieuwd wat de rode switcheasy nude gaat doen met men iphone
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ons bedrijf is gestart met speakertjes voor smartphones ..
www.r-o-gnt.com ik ben wel benieuwd wat consumenten extra zoeken als blue tooth speakertje voor bv. een iphone .. exclusief model, geluidskwaliteit .. elke input is welkom |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor de Vlamingen; er zijn eindelijk lightning usb kabel beschikbaar in de switch; in Gent wel uitverkocht maar ik merk op andere plaatsen waar er ne switch winkel is ze er nog hebben, heb ondertussen nog eentje besteld via een antwerpse switch om aan huis te leveren.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone covers en accessoires. | Robbor | iPhone accessoires en onderdelen | 41 | 11-01-10 12:14 |
iPhone accessoires | LorraineG | Archief | 1 | 14-09-09 09:40 |
Musthave accessoires Iphone wit | Maaike_20 | Koopinformatie Nederland | 0 | 13-01-09 21:32 |
|
|