Geluid via 1 oordop discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb een probleem met het afspelen van muziek via assesoires. Zodra ik muziek wil afspelen via mijn assesoires word de muziek via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid via 1 oordop
Hallo mensen,
Ik heb een probleem met het afspelen van muziek via assesoires. Zodra ik muziek wil afspelen via mijn assesoires word de muziek via 1 speaker afgespeeld. Zowel via de jack plug als via bluetooth. Ook de iphone van mijn vriendin heeft dit probleem ik denk dus dat het een instelling is maar ik kan niet vinden wat. Iemand een idee??? Groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > je zal dan een balk zien met L O R. Deze O moet in het midden. Indien deze al in het midden staat..
Je accessoires is dan blijkbaar defect. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
Probleem bellen Geluid aan / geluid uit | brammm | iPhone algemeen | 2 | 23-11-11 23:51 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
Oordop gaatje reageert niet goed meer... | iTico | iPhone algemeen | 3 | 22-08-08 16:14 |
|
|