iPhone 5 Docking discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kwam zonet op een docking uit voor Iphone 5. Heeft iemand van jullie deze al eerder gezien ? Zo ja... is het geen rommel en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 Docking
Kwam zonet op een docking uit voor Iphone 5.
Heeft iemand van jullie deze al eerder gezien ? Zo ja... is het geen rommel en werkt die echt ? Aanbieding: http://www.agroluxe.com/nl/elektra-i...cking-en-kabel Laatst gewijzigd door j0j0; 27-10-12 om 10:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook wel benieuwd, ziet er wel netjes uit op het eerste gezicht.
|
|
|||
|
|||
Zoek eens marktplaats kwam hem daar tegen voor €18,00
|
|
|||
|
|||
Ik heb er zo 1 op ebay besteld en nu paar dgn in gebruik,werkt wel goed maar heb ook me bedenkingen bij de connector (voelt beetje goedkoop aan )
|
|
|||
|
|||
let op die van Marktplaats is zonder kabel, die van agroluxe net kabel
|
Labels |
docking, iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De perfecte iPhone 4 docking / speaker station? | jant90 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-04-11 11:29 |
welke docking voor iphone 3gs? | fiestaboyke | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 27-11-10 17:18 |
iPhone 4 Music Docking Station | SPehlivan | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 18-06-10 08:26 |
Iphone Tomtom Docking ism bluetootg | Bartjex88 | iPhone Navigatie | 0 | 16-04-10 23:25 |
iPhone docking / speaker station | zalex | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 24-07-09 02:34 |
|
|