//

Lightening en docking station

Lightening en docking station discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipod touch 5 gekocht. Omdat die een andere aansluiting heeft dan de vorige modellen heb ik zo'n lightening gekocht als tussenstuk, zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-13, 20:22
skupaj skupaj is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard Lightening en docking station

Ik heb een ipod touch 5 gekocht. Omdat die een andere aansluiting heeft dan de vorige modellen heb ik zo'n lightening gekocht als tussenstuk, zo zou ik mijn docking station kunnen blijven gebruiken. Het ding is niet van apple welliswaar omdat ik er geen 30 euro aan uit wou geven. Ik heb hem nu al een paar keer gebruikt en het werkt bij het opladen maar niet in mijn docking station. De muziek komt dan gewoon uit de interne speakers... Aan mijn docking station ligt het niet want met mijn oude ipod doet die het wel.

Weet iemand waaraan dit ligt? Dat dit fake is of kan het ook iets anders zijn?

Bedankt alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-13, 20:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De oude 30-pins connector heeft analoge audio/video aansluitingen. De Lightning bus/connector levert digitale audio/video signalen. Je zal dus een A/D convertor moeten zoeken. Als ik mij niet vergis heeft Apple zo'n A/D kabeltje van 30-pins naar Lightning.
  #3  
Oud 12-10-13, 20:50
skupaj skupaj is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik snap niet wat je zegt... ken er niet zoveel van haha

Lightning-naar-30-pens-adapter - Apple Store (België) ik heb dit maar dan fake dus en het probleem is dat het niet werkt op mijn docking
  #4  
Oud 12-10-13, 20:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

En in de specificaties van die adapter lees ik:

Citaat:
* Ondersteuning voor analoge geluidsuitvoer, USB-audio en synchroniseren en opladen.
Ik ben niet zeker of dat wel gaat werken. Misschien zijn er forumleden die dit ding wel in gebruik hebben en meer informatie kunnen geven.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vermogen docking station sembeek iPhone accessoires en onderdelen 4 30-06-13 18:02
Muvit docking station Lowermate iPhone accessoires en onderdelen 1 20-03-12 21:11
Opladen in docking station vincent1981 iPhone accessoires en onderdelen 2 04-01-12 17:44
Custom docking station remsy iPhone accessoires en onderdelen 2 04-07-11 17:28
Docking station on IOS 4.1 aliasalias iPhone accessoires en onderdelen 0 04-10-10 10:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:59.