Custom docking station discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb buiten een overkapping met een oude stereo staan en ik dacht het zou best leuk zijn om mijn iphone erop aan te sluiten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Custom docking station
Ik heb buiten een overkapping met een oude stereo staan en ik dacht het zou best leuk zijn om mijn iphone erop aan te sluiten zodat ik de muziek van mijn nas daarop af kan spelen.
Ik had nog een oude witte dock van mijn 3g liggen en heb deze uit elkaar gehaald. Het printplaatje is in een stuk hardhout geplaatst en deze is weer afgewerkt met formica. En hier het resultaat; een custom docking station voor audio en hij wordt tevens opgeladen. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en of er eventueel nog leuke ideeen zijn om deze te verfraaien. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verise 2
|
|
|||
|
|||
ziet er cool uit!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Docking station voor audio | Robzster | iPhone algemeen | 0 | 01-11-10 16:25 |
Docking station on IOS 4.1 | aliasalias | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 04-10-10 11:47 |
iPhone 4 Music Docking Station | SPehlivan | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 18-06-10 08:26 |
Gebruik van docking station | woca | Archief | 1 | 08-11-09 21:21 |
iPhone docking / speaker station | zalex | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 24-07-09 02:34 |
|
|