Opladen in docking station discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb even een korte vraag mbt een net nieuw aangeschafte docking station. Dit station laadt de iPhone op echter is mijn vraag of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opladen in docking station
Beste,
Ik heb even een korte vraag mbt een net nieuw aangeschafte docking station. Dit station laadt de iPhone op echter is mijn vraag of ik Perse de iPhone eruit moet halen wanneer deze 100 % is geladen. Maw, wordt de accu van de telefoon niet lui wanneer ik deZe continue in het station laat zitten? Super bedankt voor de genomen moeite. Mvg Vincent |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat "lui worden" was héél lang geleden wel mogelijk bij Nickel-Cadmium accu's (Memory Effect). Dus, maak je geen zorgen |
|
|||
|
|||
Timo. Thanks man!! Gr
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muvit docking station | Lowermate | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 20-03-12 22:11 |
Custom docking station | remsy | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 04-07-11 18:28 |
Docking station on IOS 4.1 | aliasalias | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 04-10-10 11:47 |
iPhone 4 Music Docking Station | SPehlivan | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 18-06-10 08:26 |
iPhone docking / speaker station | zalex | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 24-07-09 02:34 |
|
|