Het grote sportarmbanden-topic discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Parakeet Ik ben nog altijd erg blij met die van mij. Heb net een iPhone 4 en ik had een sportarmband ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad een veelvoorkomend probleem...Hij is waar de iPhone zit wel wat dikker, maar op den duur is het materiaal toch licht vochtig. Ik heb wel altijd een harde case om mijn iPhone, dus echt last heeft hij er in ieder geval niet van ;-)
|
|
|||
|
|||
Ik lees dat de 4G niet in de 3G(S)armband past, maar past de 3G in een houder voor 4G?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De 3gs past in ieder geval wel in de 4G armband/houder (ik heb die van infinity supplies). De iphone 4 en de 3gs passen er beide in met het hoesje er omheen. Prima dus. |
|
|||
|
|||
@technoslet; ik heb de apple bumpercase om mijn Iphone 4. Past die dan met bumpercase en al in deze armband? Dat biedt perspectief....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die glijd er dus vrij goed in. Is een bumper case ook glad? Dan gaat hij mogelijk wel passenmaar durf het niet met zekerheid te zeggen. Zelf ben ik gewend de band links te dragen. De band van infinity supllies is het best rechts te dragen omdat het omdoen met dat klitteband dan prettiger is. Klein detail maar voor de rest zit hij comfortabel. |
|
|||
|
|||
Ook op zoek naar goede armband voor iPhone 4!
Klopt het dat de meeste alleen voor de bovenarm zijn? Bestaan er ook voor onderarm? lijkt me handiger aangezien ik vaker fiets dan loop. Liefst met gesp, tenzij jullie me kunnen overtuigen van een goede met velcro/klittenband natuurlijk. (heb niet zulke dikke armen, moet dus wel goed vastzitten) I vond deze erg gaaf, maar is voor zover ik kan vinden niet te vinden in NL. Ervaringen dus erg welkom |
|
||||
|
||||
Ik ben ook op zoek naar een goede sport armband voor de iPhone 4, mét bumper erom. Geen zin om elke keer uit hoesje te halen dus als iemand eentje weet: graag!
iPhoneclub shop heeft twee mooie Belkin's, maar ik heb geen idee of dat past met die bumper en welke dan beter is.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het type is volgens mij Tunebelt AB83 (kan ik hier niet checken maar zojuist opgezocht op internet). Hij is ook op Nederlandse sites te bestellen, zie ik nu. Omdat mijn schoonzus in Amerika woont, heb ik hem daar besteld en is hij zonder verzendkosten net iets goedkopen. Ik gebruik hem nu ong een maand en ik ben er blij mee. |
Labels |
armband, fietsen, hardlopen, runkeeper, sport |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote Highscore-topic | Kenanus | iPhone Games | 187 | 25-03-13 13:10 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|