Zeppelin speakerset discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 1e generatie 16GB gecracked op 2.1 nu. Echter als ik hem in de externe speakerset zet van Zeppelin krijg ik wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zeppelin speakerset
Ik heb een iphone 1e generatie 16GB gecracked op 2.1 nu.
Echter als ik hem in de externe speakerset zet van Zeppelin krijg ik wel de befaamde melding om hem in vliegtuig mode te zetten maar met ipod mode speelt hij niets af. Zodra ik hem eraf haal speelt hij keurig over de iphone speaker en ook de headset gaat prima. Volgens de mp3shop zou hij moeten werken met de Iphone 1G en de 3G maar ik merk hier weinig van... Andere mensen met hetzelfde probleem dan wel met een geschikte oplossing |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
verplaatsts naar iPhone Accessoires
|
|
|||
|
|||
Ja is leuk maar is toch echt een probleem wat ik hier omschrijf en het gaat hier niet primair om de accessoire !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airstream ipad en zeppelin komt niet meer in beeld nu ik apple tv heb aangesloten | Robvenlo | iPad algemeen | 0 | 08-05-11 11:22 |
B&W Zeppelin | Bluewz | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 09-01-11 20:52 |
"Beste" docking/speakerset voor iPhone (100€) | Quarre | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 29-08-10 11:20 |
|
|