AUX verbinding discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) @ Sander: Heb jij dan geen problemen met het autoriseren van je Pioneer radio in jouw iPhone. M.a.w. als je de verbinding tussen de 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@ Sander:
Heb jij dan geen problemen met het autoriseren van je Pioneer radio in jouw iPhone. M.a.w. als je de verbinding tussen de 2 verbreekt, wordt de iPhone de volgende keer automatisch verbonden met jouw Pioneer radio? Dit lukt me bij mijn Pioneer Radio niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
misschien heb je een ouder Pioneer toestel, die van mij is een van de allernieuwste modellen.
|
|||
|
|||
Ik zal nog eens naar het type kijken en of ik wel degelijk Autoconnect heb ingesteld. Normaal gezien wel want heb al enkele telefoons op mijn Pioneer aangesloten via BT. Eerste keer dat het niet lukt was met iPhone.
Toch bedankt voor je reactie! |
|
|||
|
|||
welke tuneflex heb je dan genomen als ik vragen mag?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek en/of video via Aux | clim | Muziek, foto & video | 0 | 28-12-10 15:02 |
Muziek: Iphone4 via aux aangesloten maar nu ? | Rodima | Muziek, foto & video | 2 | 12-09-10 12:29 |
Muziek: aux aansluitng in auto | olafrekoert | Muziek, foto & video | 3 | 09-08-10 17:35 |
Iphone aansluiten via AUX | Nitow | iPhone algemeen | 16 | 08-04-10 23:14 |
aux in iphone 2G via stereo | KillCruZeR | iPhone algemeen | 2 | 01-12-08 15:36 |
|
|