Ervaringen Dension Gateway 100 en 3G? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dension heeft de oplossing voor het laden van de iphone op de site staan een adapter of een nieuwe set Dension: Charging Information...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dension heeft de oplossing voor het laden van de iphone op de site staan een adapter of een nieuwe set
Dension: Charging Information |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan je met de dension ook bellen? Dus geluid over speakers en een goede microfoon?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik meng me even in de discussie, aangezien ik ook op zoek ben/was naar een actieve cradle waarmee de iPhone 3G wordt opgeladen en verbonden kan worden met de Dension GW 300.
Inmiddels is er een active cradle: type IP51CR9 (kosten ongeveer €49,-), deze staat nog niet op de site van Dension, maar is door iemand van een ander forum aangeschaft en in gebruik. Zie:
Spoiler
Ben van plan om deze oplossing ook in mijn auto te gaan gebruiken! Laatst gewijzigd door WDS001; 13-12-09 om 15:13. Reden: foto's in spoiler gezet voor de laadtijd en om het overzicht te bewaren |
Labels |
dension, gateway, iphone, ipod |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms Gateway | a3tje | Odido (T-Mobile) | 0 | 23-03-10 12:41 |
Audi Gateway en Bluetooth | westlander007 | iPhone algemeen | 1 | 18-11-09 12:15 |
iPhone werkt niet meer in Dension autohouder | chander | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-03-09 22:45 |
Firmware 2.1 en Dension car audio aansluiting | ridmaur | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 04-02-09 22:32 |
Iphone werkt niet op een Desion Gateway 500 | Michael01 | iPhone algemeen | 3 | 17-07-08 00:08 |
|
|