iPhone 4 koppelen met Sony MEX-BT2700 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem: Ik probeer mijn iPhone 4 te koppelen via bluetooth met mijn Sony MEX BT-2700. Met mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 koppelen met Sony MEX-BT2700
Beste mensen,
Ik zit met het volgende probleem: Ik probeer mijn iPhone 4 te koppelen via bluetooth met mijn Sony MEX BT-2700. Met mijn iPhone 3G is dit nooit een probleem geweest, maar met mijn iPhone 4 verschijnt de Sony gewoon niet in de lijst met apparaten. Het kan geen defect zijn van mijn iPhone, want ik heb net een nieuwe gekregen omdat mijn vorige een mankement had. (bij deze iPhone werkte het ook niet). Wat ik al heb geprobeerd: De gekoppelde apparaten uit BT-2700 verwijderen. Bluetooth van de iPhone en de BT-2700 gelijktijdig inschakelen. En ik heb de hele handleiding van de BT-2700 natuurlijk al doorgespit. Het lukt niet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bekend, irritant, probleem.. ik ken 't. Succes!
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb een reset gedaan, en de spanning eraf gehaald. Maakt allemaal niet uit. Ben bang dat ie defect is. (het is trouwens een autoradio ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad koppelen met iphone 3gs | dvd2 | iPad algemeen | 4 | 23-08-10 20:40 |
probleem met iPhone koppelen | jochinho | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 16-07-10 10:38 |
Windows: iphone koppelen met windows pc | richardavalanche | Desktop-applicaties | 3 | 13-01-10 02:46 |
iphone met ipod video koppelen | jpke | iPhone Apps | 0 | 10-04-09 18:29 |
Sony MEX-BT5000, XA-110IP adapter en Iphone? | frankkoning | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 08-04-08 18:14 |
|
|