//

Must Have Accessoire

Must Have Accessoire discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga volgende week naar New York en uiteraard ga ik de Apple store niet links laten liggen en gezien daar de meeste dingen een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-10, 23:58
jmb24 jmb24 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Standaard Must Have Accessoire

Ik ga volgende week naar New York en uiteraard ga ik de Apple store niet links laten liggen en gezien daar de meeste dingen een stuk goedkoper zijn dan in NL is nu mijn vraag: Wat is nou volgens jou de must have accessoire voor de iphone 4?

Hopelijk brengt het mij op ideeën
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-12-10, 00:05
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Een bureau-standaard vind ik geweldig. Heb er vandaag eentje gekocht, geweldig zo'n ding! En een case waar een batterij in zit vind ik ook heel handig aangezien ik 'm hard nodig heb. Ik wens je veel succes in NYC!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 24-12-10, 00:21
jmb24 jmb24 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Standaard

Een docking station en inderdaad zo'n batterij case lijken mij best handig... Mijn batterij gaat ook net even iets te snel leeg op een dag!.. Thnx
  #4  
Oud 24-12-10, 00:30
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Docking station is echt gaaf, anders ligt je iPhone altijd maar lomp op je bureau. En nu staat ie gewoon netjes in een station, in mijn geval zit ie in zo'n bureau-standaard waarvan de voet hetzelfde is als de voet van het scherm van de iMac en op de plek van het scherm zit dan in dit geval m'n iPhone, en dat gat wat erin zit wat normaal voor de kabels is kan ik nu gebruiken voor de kabel van m'n iPhone. Ziet er erg netjes uit hoor!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad accessoire bundel thomth iPad algemeen 3 22-08-10 23:53
Popup accessoire om de 5 sec fransbreda iPhone algemeen 2 15-08-10 11:24
geen i-phone accessoire bart geldermalsen iPhone algemeen 2 21-07-09 21:37
accessoire winkel acceptgiro adoruler iPhone accessoires en onderdelen 0 28-10-07 22:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.