geen i-phone accessoire discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) na het installeren van een aantal apps op mijn 2G (2.2 software) I-phone geeft hij de hele tijd een waarschuwing: ""dit is geen i-phone accessoire" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen i-phone accessoire
na het installeren van een aantal apps op mijn 2G (2.2 software) I-phone geeft hij de hele tijd een waarschuwing:
""dit is geen i-phone accessoire" en hij vraagt of ik de vliegmodus wil inschakelen om audiostoring te beperken....... Dacht dat het aan skype lag, maar dat heb ik inmiddels via I-tunes verwijdert. Iemand een idee.......?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eens restoren!
Dan kun je ook direct de nieuwe FW er op zetten |
|
|||
|
|||
off-topic...
Waarom na de I een streepje,,=> i-Phone moet iPhone zijn... I-tunes moet Itunes zijn...... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone. GEEN GELUID MEER | vreddie007 | iPhone algemeen | 2 | 07-10-09 10:42 |
Geen geluid uit i-phone | Niek S | iPhone algemeen | 4 | 24-12-08 19:35 |
|
|