//

Carkit met active houder

Carkit met active houder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb dus al een poosje de alpine 103-BT. Ben er zeer tevreden over, zie andere topic over autoradio`s voor review/info. Nu ben ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 15-01-09, 22:02
apk apk is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Hallo,

Ik heb dus al een poosje de alpine 103-BT. Ben er zeer tevreden over, zie andere topic over autoradio`s voor review/info.
Nu ben ik wel geïnteresseerd in de carcomm cradle, maar die in de link hierboven is met laad functie. Nu heeft de alpine zelf een laadfunctie via de full-speed kabel, dus dit heb ik niet nodig.

Is dit dan de beste optie?:
Brodit Holder met Pass-Through Connector voor iPhone 3G | Auto | iPhone 3G accessoires | iPhoneclub Shop

Laatst gewijzigd door apk; 15-01-09 om 22:05.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 15-01-09, 22:09
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

Ik ken het niet en kan je er geen antwoord opgeven
  #123  
Oud 27-01-09, 15:28
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Ik mag van de baas een carkit uitzoeken voor mijn Iphone US met 2.2 software. Ik had de Bury 9060 al gevonden. Werkt deze goed met de oude Iphone met 2.2 software? Voor muziek heb ik het niet nodig, daarvoor is de Iphone al aangesloten op mijn Alpine HU met een Ipod unit. Opladen gebeurt ook via deze unit. Zat dus te denken aan de Brodit Passive Holder + Bury CC9060 carkit.

Bij voorbaat dank voor de reacties
  #124  
Oud 27-01-09, 16:40
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

Dan moet je zeker deze nemen is mwt afstand de bestw carkit die ik ooit gehad heb
  #125  
Oud 27-01-09, 17:26
Manospeed Manospeed is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

Ik post hier een link naar 'mijn' topic over mijn auto op AutoWeek.nl - Alles over auto's. Nieuwe auto's, occasions, auto tests & gebruikersreviews., hier heb ik een uitgebreide beschrijving gegeven van de spullen die ik gebruikt heb, de inbouw en mijn ervaringen over mijn iPhone carkit.

Het gaat om de Carcomm cradle, i.c.m. de bluetooth-radio van Alpine, de CDE-103BT.

Uitgebreide beschrijving achter deze link
  #126  
Oud 27-01-09, 18:40
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fvkesteren Bekijk bericht
Dan moet je zeker deze nemen is mwt afstand de bestw carkit die ik ooit gehad heb
Das mooi, dan maak ik die goede keus. Alleen nog ff bekijken waar ik de carkit plaats, aangezien ik mijn 156 interieur niet teveel wil ontsieren.

Nu nog ff zoeken naar een mooie console, zodat ik de Iphone mooi kan plaatsen in de Brodit holder met de Alpine connector.
  #127  
Oud 27-01-09, 18:59
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

De bedien unit is erg klein ongeveer een luciferdoosje wat wel belangrijk is het scherm is gevoelig voor lichtinval onder de verkeerde hiek gemonteerd is het niet af telezen probeer dit dus eerst uit ik spreek helaas uit ervaring scheelt een hoop werk succes
  #128  
Oud 27-01-09, 19:18
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Nog een vraag aan iemand die het weet: Ik zit te denken aan een Brodit Passive holder, maar ik ben na een beetje zoeken de Brodit holder met pass-through tegengekomen. Deze is ideaal, omdat ik dan de stekker van mijn Alpine connected kan laten met de houder.

Echter er is een aparte 2G en 3G versie. Ik heb momenteel een 2G, maar wil ik de loop van dit jaar toch naar een 3G toe. Past een 2G in de 3G houder? En zal hij dan ook stevig zitten? Zou het namelijk zonde vinden nu rond de 60€ uit te geven als het in 1x goed kan
  #129  
Oud 27-01-09, 19:21
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

Nee dat gaat niet volgens mij is de 3 G dikker maar het kan ook anders om zijn
  #130  
Oud 27-01-09, 19:23
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

De 3G IS dikker, dus dan zou een 2G toch in de houder moeten passen? Andersom kan ik me voorstellen dat het niet past.
  #131  
Oud 27-01-09, 19:57
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

Ja maar hij klemt dan niet
  #132  
Oud 28-01-09, 16:43
apk apk is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manospeed Bekijk bericht
Ik post hier een link naar 'mijn' topic

Het gaat om de Carcomm cradle, i.c.m. de bluetooth-radio van Alpine, de CDE-103BT.

Uitgebreide beschrijving achter deze link
Ziet er goed uit, goede en uitgebreide beschrijving! Het e.e.a. ziet er bekend uit...
Je schreef in je artikel over blikkerig geluid. Dit heeft idd met het niet goed richten v/h microfoontje te maken. Het is volgens mij een condensatormicrofoon, die moet je goed richten voor goede kwaliteit.

Maar waarom de carrcomm cradle? Daar zitten allemaal opties op die overbodig zijn ism de Alpine. Dat is dan toch de duurdere keuze tov de Brodit houder, scheelt 30euro. Wat is je overweging geweest voor deze keus?
  #133  
Oud 03-02-09, 23:48
Joris Joris is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thunder Bekijk bericht
Nog een vraag aan iemand die het weet: Ik zit te denken aan een Brodit Passive holder, maar ik ben na een beetje zoeken de Brodit holder met pass-through tegengekomen. Deze is ideaal, omdat ik dan de stekker van mijn Alpine connected kan laten met de houder.

Echter er is een aparte 2G en 3G versie. Ik heb momenteel een 2G, maar wil ik de loop van dit jaar toch naar een 3G toe. Past een 2G in de 3G houder? En zal hij dan ook stevig zitten? Zou het namelijk zonde vinden nu rond de 60€ uit te geven als het in 1x goed kan
Heb net de 3G Brodit pass-through binnen gekregen. Ziet er echt elegant uit en is bovendien bekleed met een zachte maar degelijke stof. Had dit niet verwacht maar ook de 2G past wonderwel, klemt goed en past eigenlijk net zo goed als de 3G.
  #134  
Oud 03-02-09, 23:52
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

Oke dat is interessant
  #135  
Oud 04-02-09, 08:51
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk bericht
Heb net de 3G Brodit pass-through binnen gekregen. Ziet er echt elegant uit en is bovendien bekleed met een zachte maar degelijke stof. Had dit niet verwacht maar ook de 2G past wonderwel, klemt goed en past eigenlijk net zo goed als de 3G.
Super, zou aan het einde van de week de spullen gaan bestellen, dus deze info komt als geroepen!

Bedankt!
  #136  
Oud 12-03-09, 10:09
Vern Vern is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Spijkenisse, Nederland
Berichten: 13
Standaard over de Bury 9060

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fvkesteren Bekijk bericht
Dan moet je zeker deze nemen is mwt afstand de bestw carkit die ik ooit gehad heb



Ben ook enthousiast aan het raken over deze carkit. Maar praktisch als ik ben heb ik nog de volgende vragen.
  • met mijn huidige auto hoef ik geen 'hulpstukken' mee te nemen (losse frontjes of zoiets), waarmee de kans bestaat dat ik dat display nog wel eens ga vergeten, kan je de carkit ook zonder het display gebruiken ?
  • krijg je er iets van een hoesje voor het display bij (ik heb last van zuinigheid op mijn spullen) ?
  • zijn de commando's van spraakbesturing ook in het nederlands ?
Anders misschien toch nog naar de Parrot 9200 kijken.

  #137  
Oud 18-03-09, 17:32
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Goed nieuws !
Nu kan ik straks ook nog muziek streamen via A2DP met mijn Bury carkit.
Nu nog een aantal maandjes wachten tot de iphone OS 3.0 update. Ik heb nu al een tijdje de Bury C9060. wat een goed ding zeg. Mensen klagen dat ik te hard schreeuw door de carkit. . zeer makkelijk in te bouwen. Dit apparaat herkent goed je stem (zonder in te stellen). echt een aanrader.
  #138  
Oud 18-03-09, 18:27
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

Klopt heb net de apple presentatie gekeken en ben oa erg enthousiast met de mededeling dat 3.0 a2dp ondersteund. Het is nu dus zeker dat ik een cradle nodig heb die laad en .... Draaibaar. Is dat is nl de andere future die ik miste alle apps ondersteunen straks landscape !!!!! Kan niet meer wachte
  #139  
Oud 18-03-09, 19:58
Vern Vern is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Spijkenisse, Nederland
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denman1985 Bekijk bericht
Goed nieuws !
Nu kan ik straks ook nog muziek streamen via A2DP met mijn Bury carkit.
Nu nog een aantal maandjes wachten tot de iphone OS 3.0 update. Ik heb nu al een tijdje de Bury C9060. wat een goed ding zeg. Mensen klagen dat ik te hard schreeuw door de carkit. . zeer makkelijk in te bouwen. Dit apparaat herkent goed je stem (zonder in te stellen). echt een aanrader.
Hij is bij mij ingebouwd. Volume is veel te laag en anderen kunnen mij slecht verstaan. Voor nu een tegenvaller, in het weekend wordt een andere unit ingebouwd. Als dit verbetering geeft is het een prima carkit.

Met A2DP heb je toch geen vaste connectie (een kabel) meer nodig tussen de unit en de iPhone ? Wie weet of de iPhone dan helemaal met spraak en/of de display geregeld kan worden ??
  #140  
Oud 19-03-09, 01:24
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

A2dp werkt via de tiptoets display ik heb het geprobeert met een htc toestel geheel draadloos en een menuutje dat je nu niet hebt!! Als je bij cc9060 slecht geluid hebt ligt dat of aan de in bouw of aan de positie van de mic ik neem aan dat het geluid over de autoluidsprekers gaat als dit bagger klinkt moet je bij deze luidsprekers zijn
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met welke Bumper past de 4 in de TT houder? Harley4 iPhone accessoires en onderdelen 8 01-10-10 09:46
Software: navigatie met verkeersinfo en auto houder psilin iPhone Navigatie 2 08-11-09 19:56
auto houder 2g... met wensen Reloader iPhone accessoires en onderdelen 0 24-06-09 20:27
Parrot Carkit MKi9000 i.c.m. Carcomm houder Ard Buijsen iPhone accessoires en onderdelen 0 29-05-09 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:17.