Carkit met active houder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fvkesteren nee nee het is zoals kauwgomballen zegt ps was dus een goede tip de thb ? Ik had al een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat mij betreft 5 uit 5 sterren! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb lang gezocht naar een goede carkit voor mijn iPhone en dit lijkt op werkelijk alle aspecten een hele goeie oplossing te zijn.
Ik ga hem nu ook zeker bestellen! |
|
|||
|
|||
het is niet eens de cradle voor een iPhone maar voor de iPod video die ik destijds nieuw had gekocht maar mijn iPod touch en iPhone 3G werken ook op de foutmelding na dan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
CC9060
Hoi allemaal,
Ik heb hier al een tijdje dit topic aan het volgen en denk zoals nog andere hier dat die Bury CC9060 een vrij complete kit is.. Alleen zit ik met een aantal technische vragen. Ik heb een Astra van 2007 met in gebouwde navi (CD70 dacht ik). Deze is van het werk dus ik mag niets aan de originele bekabeling veranderen. Dus nu is mijn vraag, kan deze kit aangesloten worden zonder dat ik in de originele bekabeling moet beginnen te knippen of aftappen, die ISO convertor kabels? Hoe sluit je die dan aan? Maken die een aftakking van de originele bekabeling? Blijft de rest dan gewoon werken en heeft de carkit dan alle nodige signalen en voedingslijnen? Je ziet, veel vragen maar het is ook een redelijk bedrag wat je neer legt voor zoiets. Nu nog hopen op een duidelijk antwoord Alvast bedankt, Groetjes. N |
|
|||
|
|||
je sluit de gehele set aan met een iso tussenstuk dus geen geknip in de orginele kabelboom. Alles werkt als zou het af fabriek zijn gemonteerd met een geweldige audio kwaliteit heb tot nog toe niet eerder gehad met alle andere sets die ik hiervoor had
|
|
|||
|
|||
Op de site van THB Bury, heb je naast de CC9060 ook een systeem dat "Uni System 8" heet UNI System 8
Dit is dus zonder een LCD, maar wel bluetooth. Heeft iemand ervaring met deze set en meest belangrijk, kun je muziek van je Iphone afspelen via deze set zoals met de CC9060 wel kan? |
|
|||
|
|||
dat kan met de 9060 ook niet !!!! Op dit moment pas als de cradle er is
|
|
|||
|
|||
Huh? ik dacht van wel? Ik heb een oud type Iphone, daar is wel een cradle voor, kan het dan wel?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee maar met de nieuwe dension icelink cradle icm de gateway 300 wel die komt ook binnenkort
|
|
|||
|
|||
ok, vreemd verhaal. Als je het hele topic doorleest, zou je makkelijk kunnen concluderen dat je met een oud type Iphone, waar dus wel een cradle voor is, wel muziek zou kunnen afspelen. Maar dit is dus niet zo!
Had ik em toch bijna gekocht.... Concluderend is er dus nog steeds geen enkele oplossing waarbij je gewoon een goeie carkit in je auto hebt waarmee je ook muziek kan afspelen. Zonder fm transmitter of dat soort onzin. Bedankt voor al het advies tot nu toe |
|
|||
|
|||
als je mijn opmerking leest in het topic zie je dat je ook deels gelijk hebt er kleven alleen een paar nadelen aan die met de nieuwe cradle verholpen zouden moeten zijn
|
|
|||
|
|||
Geen aanrader!
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo iedereen, ik wilde hier eventjes met de discussie meedoen/heropenen. Ik las gisteren dat Alpine met een nieuwe autoradio, nl. de CDE-103BT is gekomen. Deze heeft de Full-Speed besturing voor de iPhone, en Bluetooth voor te bellen. Er stond bij dat het allemaal speciaal voor de iPhone was ontwikkeld, dus dat moet wel goed zijn.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar het volgende (en ik denk dat 99% van de bezoekers van dit topic hier ook wel naar op zoek is): Een actieve houder die de iPhone oplaadt, en die aangesloten is op het FullSpeed systeem van Alpine. Dus eigenlijk moet het gewoon een cradle zijn waar je die FullSpeed stekker insteekt en daarmee moet muziek en opladen dus geregeld zijn. Bellen gaat via een andere manier dus dat hoeft die cradle niet te regelen... Zou hier al iets voor zijn? Gewoon een cradle waar je die standaard Apple/iPhone docking kabel onderin kunt steken. |
|
|||
|
|||
Is op komst van ziwel dension als ook THB
|
|
|||
|
|||
Wanneer moeten we dit kunnen verwachten? Dus die werkt dan ook met die Alpine-radio?
Wat ik op iPhoneclub.nl vind is het volgende: Een active cradle waar de charge/sync kabel kan worden aangesloten: Brodit Passive Holder voor iPhone 3G | Auto | iPhone 3G accessoires | iPhoneclub Shop en de Carcomm cradle: CarComm Cradle voor iPhone 3G | Auto | iPhone 3G accessoires | iPhoneclub Shop Zouden deze allebei werken met dat FullSpeed gebeuren van Alpine? Die Carcomm lijkt me eigenlijk vrij ideaal... Laatst gewijzigd door King1987; 05-01-09 om 20:49. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Alpine kennende zal daar geheid een draadje voir te koop zijn
Nee je hebt immers maar een multi asnsluiting onderaan je iphone en die gebruik je in dat geval voor de door jouw genoemde cradles je moet er een hebben met een optionele uitgang waar je dan bv de alpine aan linkt Mijn oude dension cradle communiceerd nu ook perfect met mijn VW navi dubbeldinn hij laat alleen niet op ... En dat is wat de nieuwe straks wel zouden moeten doen Laatst gewijzigd door King1987; 05-01-09 om 20:49. Reden: Edit knop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Hier een citaatje van de Carcomm site:
Citaat:
Volgens mij is dit wat jij bedoeld? Ik ben eventjes hardop aan het denken, geef graag commentaar als je denkt dat dit niet gaat werken. Het is natuurlijk ook in het belang van alle andere lezers van dit topic. Ik vind het nl. zo stom dat er niet gewoon een simpele pasklare oplossing is voor mijn/ons probleem. Ik zal het eens even doornemen wat tot nu toe gelukt is met de Carcomm: Opladen: Ja Muziek afspelen: Ja Handsfree functie (i.c.m. de Alpine CDE-103BT): Ja Besturing van de iPhone vanaf de headunit icm. het bovengetoonde stekkertje: Ja (?) |
|
|||
|
|||
Klopt is dezelfde als de mijne zoals ik zei alles werkt hij laat alleen niet op en ik blijf erbij de thb 9060 is nog steeds het non plus ultra onder de hf sets dus straks icm de cradle alles super en de carcom eruit
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Met welke Bumper past de 4 in de TT houder? | Harley4 | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 01-10-10 10:46 |
Software: navigatie met verkeersinfo en auto houder | psilin | iPhone Navigatie | 2 | 08-11-09 20:56 |
auto houder 2g... met wensen | Reloader | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 24-06-09 21:27 |
Parrot Carkit MKi9000 i.c.m. Carcomm houder | Ard Buijsen | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 30-05-09 00:40 |
|
|