//

Carkit met active houder

Carkit met active houder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fvkesteren nee nee het is zoals kauwgomballen zegt ps was dus een goede tip de thb ? Ik had al een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 04-10-08, 23:01
kauwgomballen kauwgomballen is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fvkesteren Bekijk bericht
nee nee het is zoals kauwgomballen zegt ps was dus een goede tip de thb ? Ik had al een dension icelink die ik dus nu als cradle gebruik voor de iphone werkt perfect op het bekende bericht na "deze ... Word niet onderstdeund bla bla...."
Dat ding blijft me verbazen... Onvoorstelbaar, dat bellen in de auto nog leuk kan zijn
Wat mij betreft 5 uit 5 sterren!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 04-10-08, 23:05
jurryt jurryt is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard

Ik heb lang gezocht naar een goede carkit voor mijn iPhone en dit lijkt op werkelijk alle aspecten een hele goeie oplossing te zijn.
Ik ga hem nu ook zeker bestellen!
  #103  
Oud 04-10-08, 23:08
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

het is niet eens de cradle voor een iPhone maar voor de iPod video die ik destijds nieuw had gekocht maar mijn iPod touch en iPhone 3G werken ook op de foutmelding na dan
  #104  
Oud 04-10-08, 23:19
kauwgomballen kauwgomballen is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurryt Bekijk bericht
Ik heb lang gezocht naar een goede carkit voor mijn iPhone en dit lijkt op werkelijk alle aspecten een hele goeie oplossing te zijn.
Ik ga hem nu ook zeker bestellen!
Ik weet niet of ik hier een linkje mag plaatsen naar een webshop (kan niet echt een policy wat dat betreft vinden, mocht het niet toegestaan zijn, dan bij deze mijn excuses). Ik heb mijn CC9060 bij pdaplus gekocht (Bury CC 9060). Goede webwinkel, ze hebben ook een afhaalbalie en orders worden netjes afgehandeld. Had in eerste instantie gekozen om het op te laten sturen, maar zag later dat ze vlak naast de woon-werk route liggen. Na een mailtje gekregen te hebben dat de CC9060 niet op voorraad was maar eind van de week verwacht werd, had ik een mailtje teruggestuurd dat ik 'm anders wel graag wilde ophalen. Dat was geen probleem, en kreeg netjes een belletje (voicemail achtergelaten) dat ik 'm op kon komen halen. Goede communicatie dus, en prettig gesprek bij de afhaalbalie, met een korte uitleg over de carkit zelf. Topservice!
  #105  
Oud 22-10-08, 20:51
Skik Skik is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Houthalen, Limburg BE
Berichten: 15
Standaard CC9060

Hoi allemaal,

Ik heb hier al een tijdje dit topic aan het volgen en denk zoals nog andere hier dat die Bury CC9060 een vrij complete kit is.. Alleen zit ik met een aantal technische vragen. Ik heb een Astra van 2007 met in gebouwde navi (CD70 dacht ik). Deze is van het werk dus ik mag niets aan de originele bekabeling veranderen.
Dus nu is mijn vraag, kan deze kit aangesloten worden zonder dat ik in de originele bekabeling moet beginnen te knippen of aftappen, die ISO convertor kabels? Hoe sluit je die dan aan?
Maken die een aftakking van de originele bekabeling? Blijft de rest dan gewoon werken en heeft de carkit dan alle nodige signalen en voedingslijnen?

Je ziet, veel vragen maar het is ook een redelijk bedrag wat je neer legt voor zoiets.

Nu nog hopen op een duidelijk antwoord
Alvast bedankt,

Groetjes.
N
  #106  
Oud 22-10-08, 21:25
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

je sluit de gehele set aan met een iso tussenstuk dus geen geknip in de orginele kabelboom. Alles werkt als zou het af fabriek zijn gemonteerd met een geweldige audio kwaliteit heb tot nog toe niet eerder gehad met alle andere sets die ik hiervoor had
  #107  
Oud 22-11-08, 15:26
jurryt jurryt is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard

Op de site van THB Bury, heb je naast de CC9060 ook een systeem dat "Uni System 8" heet UNI System 8
Dit is dus zonder een LCD, maar wel bluetooth.
Heeft iemand ervaring met deze set en meest belangrijk, kun je muziek van je Iphone afspelen via deze set zoals met de CC9060 wel kan?
  #108  
Oud 22-11-08, 18:04
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

dat kan met de 9060 ook niet !!!! Op dit moment pas als de cradle er is
  #109  
Oud 22-11-08, 18:11
jurryt jurryt is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard

Huh? ik dacht van wel? Ik heb een oud type Iphone, daar is wel een cradle voor, kan het dan wel?
  #110  
Oud 22-11-08, 18:15
kauwgomballen kauwgomballen is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurryt Bekijk bericht
Huh? ik dacht van wel? Ik heb een oud type Iphone, daar is wel een cradle voor, kan het dan wel?
Nee, alle iPhones ondersteunen het A2DP protocol (voor audio over bluetooth) niet.
  #111  
Oud 22-11-08, 18:20
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

nee maar met de nieuwe dension icelink cradle icm de gateway 300 wel die komt ook binnenkort
  #112  
Oud 22-11-08, 20:14
jurryt jurryt is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard

ok, vreemd verhaal. Als je het hele topic doorleest, zou je makkelijk kunnen concluderen dat je met een oud type Iphone, waar dus wel een cradle voor is, wel muziek zou kunnen afspelen. Maar dit is dus niet zo!

Had ik em toch bijna gekocht....

Concluderend is er dus nog steeds geen enkele oplossing waarbij je gewoon een goeie carkit in je auto hebt waarmee je ook muziek kan afspelen. Zonder fm transmitter of dat soort onzin.

Bedankt voor al het advies tot nu toe
  #113  
Oud 23-11-08, 00:20
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

als je mijn opmerking leest in het topic zie je dat je ook deels gelijk hebt er kleven alleen een paar nadelen aan die met de nieuwe cradle verholpen zouden moeten zijn
  #114  
Oud 26-11-08, 17:42
aaifoon aaifoon is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 49
Standaard Geen aanrader!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirkkk Bekijk bericht
Hoi Eric, ik heb m,n profiel nog niet ingevuld, maar ik heb de 3G inclusief hoes (flick contour, trouwens ook aan te raden!) Ik heb het tot nu toe gehad over de Kensington Liquid air, maar dat moet zijn de Kensington LiquidAUX deluxe, sorry.

De website: LiquidAUX(TM) Deluxe for iPhone and iPod
Helaas, ik had betere kwaliteit verwacht. De bevestiging in de sigarettenaanstekerhouder is vrij slap. De iphone is topzwaar en glijdt steeds naar beneden waardoor de iPhone uitvalt.. Zelfs als de iPhone, in de houder, rust op de middenconsole van de auto, valt bij iedere bocht of hobbel de iPhone-iPod uit en moet ik deze weer handmatig aandrukken. De afstandsbediening doet na een bocht/hobbel dan ook niet meer en moet ik dan de iPhone eerst uit de houder halen en weer terugplaatsen. Één van de 2 armpjes die de iPhone vasthouden blijft na een paar keer openen en sluiten, vastzitten. Kortom geen aanrader!
  #115  
Oud 05-01-09, 13:09
Manospeed Manospeed is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

Hallo iedereen, ik wilde hier eventjes met de discussie meedoen/heropenen. Ik las gisteren dat Alpine met een nieuwe autoradio, nl. de CDE-103BT is gekomen. Deze heeft de Full-Speed besturing voor de iPhone, en Bluetooth voor te bellen. Er stond bij dat het allemaal speciaal voor de iPhone was ontwikkeld, dus dat moet wel goed zijn.

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar het volgende (en ik denk dat 99% van de bezoekers van dit topic hier ook wel naar op zoek is):

Een actieve houder die de iPhone oplaadt, en die aangesloten is op het FullSpeed systeem van Alpine. Dus eigenlijk moet het gewoon een cradle zijn waar je die FullSpeed stekker insteekt en daarmee moet muziek en opladen dus geregeld zijn. Bellen gaat via een andere manier dus dat hoeft die cradle niet te regelen...

Zou hier al iets voor zijn? Gewoon een cradle waar je die standaard Apple/iPhone docking kabel onderin kunt steken.
  #116  
Oud 05-01-09, 19:02
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

Is op komst van ziwel dension als ook THB
  #117  
Oud 05-01-09, 19:05
Manospeed Manospeed is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

Wanneer moeten we dit kunnen verwachten? Dus die werkt dan ook met die Alpine-radio?

Wat ik op iPhoneclub.nl vind is het volgende:

Een active cradle waar de charge/sync kabel kan worden aangesloten:
Brodit Passive Holder voor iPhone 3G | Auto | iPhone 3G accessoires | iPhoneclub Shop

en de Carcomm cradle:
CarComm Cradle voor iPhone 3G | Auto | iPhone 3G accessoires | iPhoneclub Shop

Zouden deze allebei werken met dat FullSpeed gebeuren van Alpine? Die Carcomm lijkt me eigenlijk vrij ideaal...

Laatst gewijzigd door King1987; 05-01-09 om 19:49. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #118  
Oud 05-01-09, 19:38
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

Alpine kennende zal daar geheid een draadje voir te koop zijn

Nee je hebt immers maar een multi asnsluiting onderaan je iphone en die gebruik je in dat geval voor de door jouw genoemde cradles je moet er een hebben met een optionele uitgang waar je dan bv de alpine aan linkt

Mijn oude dension cradle communiceerd nu ook perfect met mijn VW navi dubbeldinn hij laat alleen niet op ... En dat is wat de nieuwe straks wel zouden moeten doen

Laatst gewijzigd door King1987; 05-01-09 om 19:49. Reden: Edit knop gebruiken aub!
  #119  
Oud 05-01-09, 19:55
Manospeed Manospeed is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

Hier een citaatje van de Carcomm site:

Citaat:
Docking adapter
( iPod connector > 8pin Carcomm iPhone Cradle )

Om de cradle te koppelen aan auto's met een iPod interface aan boord of voor het koppelen [FONT=Arial][FONT=Arial]aan beschikbare aftermarket autoradio interfaces zoals van : [/FONT]
[FONT=Arial]Alpine , Blaupunkt , Grundig , Kenwood , Pioneer , Panasonic , Sony en Sanyo.[/FONT]
[/FONT]
En dan dit fotootje:


Volgens mij is dit wat jij bedoeld? Ik ben eventjes hardop aan het denken, geef graag commentaar als je denkt dat dit niet gaat werken. Het is natuurlijk ook in het belang van alle andere lezers van dit topic. Ik vind het nl. zo stom dat er niet gewoon een simpele pasklare oplossing is voor mijn/ons probleem.

Ik zal het eens even doornemen wat tot nu toe gelukt is met de Carcomm:

Opladen: Ja
Muziek afspelen: Ja
Handsfree functie (i.c.m. de Alpine CDE-103BT): Ja
Besturing van de iPhone vanaf de headunit icm. het bovengetoonde stekkertje: Ja (?)
  #120  
Oud 05-01-09, 22:58
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

Klopt is dezelfde als de mijne zoals ik zei alles werkt hij laat alleen niet op en ik blijf erbij de thb 9060 is nog steeds het non plus ultra onder de hf sets dus straks icm de cradle alles super en de carcom eruit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met welke Bumper past de 4 in de TT houder? Harley4 iPhone accessoires en onderdelen 8 01-10-10 09:46
Software: navigatie met verkeersinfo en auto houder psilin iPhone Navigatie 2 08-11-09 19:56
auto houder 2g... met wensen Reloader iPhone accessoires en onderdelen 0 24-06-09 20:27
Parrot Carkit MKi9000 i.c.m. Carcomm houder Ard Buijsen iPhone accessoires en onderdelen 0 29-05-09 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.