Autolader van de Action - NIET KOPEN discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zelf heb het ook niet zo op fake adapters ik gebruik daarom ook deze....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik zelf heb het ook niet zo op fake adapters ik gebruik daarom ook deze.
|
|
|
||||
|
||||
Dennis, welke is dat precies en waar heb je 'm (Euro's) voor gekocht?
@All kan je niet gewoon een wereld adapter kopen en daarin je " standaard" meegeleverde adapter steken? Ik wil voor de vakantie toch zo'n ding halen, dan kan ie buiten die periode gewoon aan het werk blijven |
|
||||
|
||||
@robjuuuh, wat een fantastische oplossing!
Ik ga morgen gelijk een wit kabeltje halen. (Met een wereld adapter die toch nodig is) |
|
|||
|
|||
deze kan je gewoon in de apple store halen voor zo`n 25 euro dacht ik.
|
|
|||
|
|||
Ik las net dat firewire niet veilig is..
Ik gebruik de lader die bij mijn iPod mini zat, met firewire dus, maar heb helemaal geen problemen ermee. Opladen met firewire via de computer zou misschien wel problemen kunnen geven. |
|
|||
|
|||
Ik laad 9,89 van de 10 keer mijn iPhone gewoon via de USB van mijn MacBook op. Heb een UK iPhone en mijn broer vertelde dat ze in Engeland geen 230 hebben maar 110 ofzo.. Ik ga dus ook maar gewoon een originele halen in de Apple store.
|
|||
|
|||
nee dat maakt niets uit het is een adapter kijk maar bij de input.. die mag van 100 V tot 230 of misschien wel 240 V zijn.
|
|
|||
|
|||
Interessant topic dit. Ik ga van de zomer naar Canada toe en we gaan kamperen. Nu moet ik mijn iphone vast wel 1 a 2x opladen dus leek het me verstandig om voor een car charger te gaan. Gewoon de iphone aansluiten op de sigaretten ingang van de auto. alleen de vraag waar kan ik deze accesoire het beste kopen? en is het verschil in voltage een probleem?
|
|
|||
|
|||
je kan zon plug kopen waar je je origenele aplle kabel insteekt (mits het goede voltage) of een originele uit de apple store.... dat is tenminste wat ik hier van geleerd heb
|
|||
|
|||
een accu van een auto is toch altijd 12 volt.
mits je met een vrachtauto of bus gaat |
|
|||
|
|||
gaat niet om de ingangs- maar om de uitgangsspanning
|
|
|||
|
|||
Citaat:
*klik* gekocht (omgerekend iets meer dan €8,-) gebruik hun adapter niet, enkel de opzet stukken. deze passen perfect op de originele (USA) die ik bij mijn iPhone had. Die adapter schijnt wel te werken (in iedergeval op iPod Touch) Laatst gewijzigd door doublejb; 12-04-08 om 04:33. |
|
|||
|
|||
Beetje oppassen geloof ik daar bij Dealextreme , voor dat je het weet heb je je iPhone opgeblazen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb zelf zoiets(gekocht voor mijn taiwanese crap mp4 speler, maar gebruik em nu voor m'n iphone)
kost 1.50, werkt perfect |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis9920 ik zelf heb het ook niet zo op fake adapters ik gebruik daarom ook deze. Kreeg je deze er niet bij dan? Bij levering van mijn iphone kreeg ik deze lader + opzetstukje voor het nl net erbij.. Was dit dan een gelukje? of hebben meerdere deze erbij gekregen. Greetz,
|
||||
|
||||
mij allemaal niet gelaten wat voor adaptors jullie gebruiken maar wat heeft het nog met de autolader van action te maken?
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik deze lader, is van Vivanco ook handig voor andere usb apparaten....
Vivanco heeft ook nog eens een super klantenservice! |
|
||||
|
||||
Ik laad ook vaak op met mijn oude ipod lader (via firewire) en heb der nog geen problemen mee gehad!
kan je er eens een foto van trekken zodat we weten hoe hij er uit ziet ?! Ik heb trouwens een maand geleden deze gekocht op ebay voor €10 (incl. verzendingskosten): De gewone werkt prima! Die voor in de auto heb ik nog niet gebruikt... Laatst gewijzigd door Vmachien; 23-05-08 om 22:53. |
|
|||
|
|||
die voor in het stopcontact heb ik ook, die gebruik ik ook altyd, heb die eens ergens bygekregen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Universele usb-autolader werkt niet... | w.d | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 14-02-12 00:57 |
Iphone 3gs laad niet meer op na gebruik van autolader | Cece2406 | iPhone algemeen | 3 | 10-04-11 13:40 |
Autolader van DealExtreme | Erwinvanh | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-09-10 17:49 |
Autolader 'niet geschikt' | udouble | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 22-06-10 21:07 |
Autolader van Mobistar werkt niet | nico_van_wijk | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 05-01-10 22:40 |
|
|