Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hieronder graag verder met je ervaringen over firmware 3.0...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Officiele release 3.0 deel je ervaringen hier
Hieronder graag verder met je ervaringen over firmware 3.0
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ben de restore voor 2G aan het downloaden. Daarna installeren
Hopelijk inderdaad snel de jailbreak, en ik kan er weer tegen! |
|
|||
|
|||
Nog even geduld. Hij is hier nog bezig met de update.
|
|
|||
|
|||
Vanaf de 3.0 Gm versie valt er niets te updaten.... iemand suggesties????
|
|
|||
|
|||
herstellen
|
|
|||
|
|||
En is ie anders als de 3.0 van vorige week of is het dezelfde build?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De 3.0 GM versie is exact dezelfde als de final release.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zit m binnen te kijken maar hij gaat steeds langzamer.....
Eerst 15 minuten, nu al 20 minuten bezig en nog steeds 6 minuten downloadtijd Volgens mij zijn er meer op het idee gekomen om 3.0 te downloaden....... nog 11 MB'tjes......... Laatst gewijzigd door RVENL; 17-06-09 om 20:31. |
|
|||
|
|||
Hij is ermee bezig dank u allen
|
|
||||
|
||||
Mijn eerste ervaring is dat ie al zeker 10 min op 5min te gaan staad met downloaden Drukjes op de server
|
|
|||
|
|||
There we got it
Toch wel verbazingwekkend dat zo een server ondanks miljoenen downloads, tegelijkertijd, stand houdt... En nu op iPhone zetten en het verkennen kan beginnen! |
|
|||
|
|||
de GM is zover ik nu snel kan zien precies dezelfde firmware als de final ( zelf op de byte na is het dezelfde ) updaten van GM naar final heeft denk ik geen zin.
zelf op byte niveau is het dezelfde firmware |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dus updaten als je de GM al heb heeft dus geen zin ?
|
|
|||
|
|||
Ja dat is zo, geen zin om van gm naar die van vandaag te gaan...hetzelfde
|
|
|||
|
|||
Zo, hij staat er op. Het eerste wat me opvalt is het dictafoon icoon op het springboard en dat de naam van het SMS icoon nu weer Berichten heet.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg steeds een foutmelding op de laatste 100kb dat er een time-out is opgetreden.. En kan ik steeds opnieuw beginnen :s
Iemand sugesties? |
|
|||
|
|||
Kan je Iphone OS 3 nu kopen voor de ipod Touch 2G of komt dat pas later?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het officiële on-officiële YouTube video's topic! | Gilliam | Chat en geruchten | 7 | 25-02-09 15:53 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Recente ervaringen officiële Franse iPhone | Whitewater | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 28-01-08 13:35 |
|
|