Simkaart verkleinen naar MicroSim discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand ervaring met het verkleinen van een Sim naar een Micro Simkaart? Ik ben in overweging om een iPhone aan te schaffen maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Simkaart verkleinen naar MicroSim
Heeft er iemand ervaring met het verkleinen van een Sim naar een Micro Simkaart? Ik ben in overweging om een iPhone aan te schaffen maar loop tegen het probleem van de simkaart aan.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
welke provider heb je? meeste providers voorzien microsim... zelfs gratis
op het internet genoeg uitknipbare sjablonen te vinden om eventueel zelf te snijden... |
|
||||
|
||||
Ik heb hierover al contact met de provider opgenomen, maar deze "doet hieraan niet mee".
M.a.w. geen reactie / hulp. Eventueel zelf snijden: Ervaring mee? |
|
||||
|
||||
Ik heb de mijne zelf geknipt, totaal geen probleem mee.
|
||||
|
||||
welke provider is dat dan?
ga anders langs zo'n belwinkeltje, die kunnen em vast wel knippen voor je, waarschijnlijk zelfs gratiz!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dank, dank, duizend maal dank Ik ga dus maar zo'n knipapparaatje bestellen en daarmee aan de slag. Ik ga trouwens voor de iPhone 4S, 64 Gb. ik ben helemaal verslaafd aan m'n iPod en dat gaat de HTC er lekker uit! Nogmaals, dankjulliewel!
|
|
||||
|
||||
Zojuist een knipper besteld voor de simkaart. Nu de iPhone nog
|
Labels |
micro-sim, simkaart iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
omzetten usim naar microsim | ninjo100 | iPhone algemeen | 4 | 22-11-12 13:34 |
Microsim iPad (als derde simkaart) | Hans Nuenen | Overige providers Nederland | 0 | 11-05-11 21:28 |
nummer overzetten naar microsim | BrIIaAN | Odido (T-Mobile) | 0 | 03-05-11 05:15 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
|
|