Iphone 3gs vastgelopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mij iphone is vastgelopen nadat ik een nieuwe software versie erop wilde zetten. Itunes gaf toen aan dat ik me telefoon moest herstellen. Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs vastgelopen
Hallo, mij iphone is vastgelopen nadat ik een nieuwe software versie erop wilde zetten. Itunes gaf toen aan dat ik me telefoon moest herstellen. Dit heb ik gedaan maar deze liep op het laatste moment vast en nou doet mijn telefoon niks meer. Ik kan het toestel niet uit zetten of gebruiken, het enige watik zie is het apple teen met een balkje voor de status van herstellen. Als ik mijn toestel op de pc aansluit met itunes, gebeurd er ook niks meer. Hopelijk weet iemand wat ik hieraan kan doen....
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS vastgelopen | sjorriss | iPhone algemeen | 0 | 25-07-11 12:24 |
Iphone 3gs 32gb vastgelopen HELP | natalia1981 | iPhone algemeen | 2 | 09-07-11 15:00 |
Iphone 3gs 32gb firmware 3.1.2 vastgelopen tijdens herstel | wimpiepiep | iPhone algemeen | 7 | 28-02-10 20:22 |
Vastgelopen Iphone 3gs 3.1.2 | Jim91 | iPhone algemeen | 2 | 25-02-10 22:16 |
3GS vastgelopen | master | iPhone algemeen | 3 | 20-07-09 12:44 |
|
|