omzetten usim naar microsim discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, ik heb een USIM van KPN (bedoeld voor UMTS) en wil deze in mijn ipad gebruiken. Ik heb sjablonen gezien bedoeld om "gewone" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
omzetten usim naar microsim
hallo iedereen,
ik heb een USIM van KPN (bedoeld voor UMTS) en wil deze in mijn ipad gebruiken. Ik heb sjablonen gezien bedoeld om "gewone" SIM kaarten te knippen naar microsim. ik vraag me af of deze ook werken voor de USIM. de chip zit zo dicht bij de rand dat je doorheen moet knippen. lijkt me toch niet de bedoeling Ik verblijf zelf in het buitenland, dus een bezoek aan een winkel van de provider is helaas niet makkelijk. Heeft iemand hier ervaring mee, of suggesties. Dank alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo ninjo,
Heel toevallig zat in met hetzelfde probleem en heb besloten om wel door de sim heen te knippen, en het werkt Hiervoor heb ik dit sjabloon gebruikt: http://www.thechinacellphone.com/micro_sim_template.pdf Als je goed kijkt op de usim zie je de sporen van de contactjes zitten, als je nu langs de randen zou knippen (en dus niet door de chip heen) zouden de betreffende contacten niet meer op de juiste plaats uitkomen en dus de sim onbruikbaar worden. Bovendien, als je goed kijkt, kun je ook zien dat het betreffende deel waar je doorheen knipt, niet gebruikt wordt door contactjes. Hopelijk heb je hier iets aan. Mvg, Jeroen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Word omzetten naar PDF | henkjobse | iPhone Apps | 1 | 22-08-12 12:45 |
ithmb omzetten naar jpeg | jeyroen | iPhone algemeen | 1 | 25-06-11 13:01 |
ipad v3.2.1 jailbrake omzetten naar 4.2.1 | solex | iPad algemeen | 0 | 28-12-10 15:27 |
muziek op iphone omzetten naar ringtoon | gsuk | Ringtones en Wallpapers | 11 | 11-01-10 18:16 |
i-150 omzetten naar relax?? | i-Hanny | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-10-09 18:41 |
|
|