Serienummer checken welke websites? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, 14 dagen terug had ik hier een link van een bedrijf waarvan ik de naam dus spijtig genoeg niet meer weet en via het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Serienummer checken welke websites?
Hallo,
14 dagen terug had ik hier een link van een bedrijf waarvan ik de naam dus spijtig genoeg niet meer weet en via het serienummer van de iphone kon je dan kijken van welke verkoper je toestel kwam en tot hoelang je garantie nog liep. Ik weet dat je het via de website van Apple kan maar er zijn nog andere mogelijkheden. Wie helpt er mij aan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee nog een andere. Deze heb ik al .
Het was een blauwe achtergrond dacht ik met het logo van het bedrijf in het midden van de website en daaronder enkele mogelijkheden waaronder dus je serienummer nakijken en de gegevens van de verkoper en hoelang je garantie loopt. |
|
||||
|
||||
kan je ook hier via imei iPhone IMEI checker online FREE - iphoneox.com
imei kan je vinden door *#06# te typen |
|
|||
|
|||
Das hem ook niet :'(.
|
|
||||
|
||||
nee maar daar zie je de garantie toch; dat was de bedoeling he
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn kopers die mij niet willen geloven dat Apple men toestel omgeruild heeft dus... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 november 2012 om 15:24 ---------- Ik dacht dat de bewuste website met een a begon. En nee niet die van Apple . |
|
|||
|
|||
SIC (Special iPhone Check) ? Hierbij een creditkey.
credit key: PTH2BE1AVVXW1DLA de garantie is makkelijk af te leiden uit first activation date. Apple hanteert altijd 1 jaar na activatie.
Revenge of the nerd.. Laatst gewijzigd door iNemesis; 20-11-12 om 17:09. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ondanks de 'nieuwe' geactiveerd is volgens de website die jij geeft op 7 november 2012. En via Apple krijg ik de melding ook tot juni 2013. |
|
|||
|
|||
dat kan ik ook wel achterhalen ...alleen heb ik dat niet in de website nog verwerkt !
|
|
||||
|
||||
Apple geeft steeds een "nieuw" toestel indien -mogelijks- makkelijker is dan te maken. In dat geval blijft de garantie van je "oude" inderdaad lopen. Simpel omdat je eigelijk je oude toestel gerepareerd had terug gekregen. En die garantie dus verder gaat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat betreft de garantie die verder loopt op het 'oude' toestel, vind ik het langs ene kant niet correct vermits je een 'nieuw' toestel hebt gehad. Maar kom we mogen van de goede snelle service van Apple niet klagen . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders zou elke slimmerd continu gaan wisselen in de store om zo langer garantie te hebben Of bedoel je het anders? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zeg niet dat je niet mag ruilen dan maar je garantie word dan niet verlengd...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Das toch niet raar anders gaat iedereen na 8 a 9 maanden iets verzinnen en omruilen zodat die weer een jaar garantie heeft... Wel is het zo als je garantie nog twee maanden liep en je krijgt een ander toestel mee deze drie maand garantie heeft. Wat is er niet correct aan? |
|
|||
|
|||
Ach ik lig er niet meer van wakker.
Ik zoek hem toch te verkopen de iPhone 5 te halen dus... |
|
|||
|
|||
Waarom wil je het dan weten allemaal?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
serienummer opzoeken in iTunes | vanderschueren | iPad algemeen | 3 | 24-10-12 17:21 |
Serienummer, klopt dit? | mphoogeveen | iPhone algemeen | 6 | 28-02-11 13:28 |
Serienummer iPhone 4 | iMember | iPhone algemeen | 31 | 28-11-10 16:34 |
|
|