Contacten vanuit Windows Live Mail kunnen niet gesynchroniseerd worden naar iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik windows live mail en heb mijn contacten in mijn adresboek opgesplitst in groepen. Heb mijn iphone gesynchroniseerd met de laptop maar krijg in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten vanuit Windows Live Mail kunnen niet gesynchroniseerd worden naar iPhone
Ik gebruik windows live mail en heb mijn contacten in mijn adresboek opgesplitst in groepen.
Heb mijn iphone gesynchroniseerd met de laptop maar krijg in mijn contacten en bij groepen alleen te zien, icloud, facebook,en pc. Geen opgesplitste contacten. Wat kan ik hieraan veranderen en waar kan ik mijn contacten zien in itunes?? Moet ik een ander mailprogramma gebruiken om te synchroniseren met iphone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank u. Heb ondertussen mozilla Thunderbirds gedownload, naar schijnt zou dat wel lukken.
|
|
|||
|
|||
ik heb ook al zo'n slechte Iphone waarvan iedereen zegt dat het een super telefoon is
ik heb hem al bijna 2 jaar maar kan nog steeds niet de Icloud eraf halen, zeer irritant omdat een andere gebruiker van dezelfde icloud alle gegens om mijn telefoon kan veranderen of verwijderen en een kopie van de gegevens op een normale computer is al helemaal een probleem of je moet universitair opgeleid zijn om het een beetje te begrijpen toch vond ik dat het bij Samsung wel behoorlijk makkelijker ging en ook saver vraag is of iemand op een eenvoudige manier kan uitleggen hoe je een kopie maakt van de gegevens op een computer zonder Icloud |
|
|||
|
|||
Citaat:
2) Start iTunes; 3) Sluit de iPhone met de USB-kabel aan de computer aan; 4) Klik op het knopje "synchroniseer"; |
|
|||
|
|||
Citaat:
iCloud: iCloud-diensten aan- of uitzetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail op iPad komt ook op windows live mail! | Rosy | iPad algemeen | 8 | 09-08-12 09:56 |
contacten niet over kunnen zetten van 3GS naar 3G | lovely24 | iPhone algemeen | 5 | 08-06-12 11:43 |
e-mail berichten kunnen niet worden verwijderd | DidySwiers | iPhone algemeen | 0 | 05-07-11 21:52 |
Fout:De iphone kan niet worden gesynchroniseerd de vereiste schijf is niet gevonden. | Merit | iPhone algemeen | 4 | 29-01-11 18:38 |
Uitgaande mail werkt niet Vodafone en Windows Live | dkdia | Archief | 1 | 08-02-09 23:31 |
|
|