//

Contacten vanuit Windows Live Mail kunnen niet gesynchroniseerd worden naar iPhone

Contacten vanuit Windows Live Mail kunnen niet gesynchroniseerd worden naar iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik windows live mail en heb mijn contacten in mijn adresboek opgesplitst in groepen. Heb mijn iphone gesynchroniseerd met de laptop maar krijg in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-12, 02:38
sonja62 sonja62 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Hasselt
Berichten: 3
Angry Contacten vanuit Windows Live Mail kunnen niet gesynchroniseerd worden naar iPhone

Ik gebruik windows live mail en heb mijn contacten in mijn adresboek opgesplitst in groepen.
Heb mijn iphone gesynchroniseerd met de laptop maar krijg in mijn contacten en bij groepen alleen te zien, icloud, facebook,en pc. Geen opgesplitste contacten.
Wat kan ik hieraan veranderen en waar kan ik mijn contacten zien in itunes??
Moet ik een ander mailprogramma gebruiken om te synchroniseren met iphone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-12, 09:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonja62 Bekijk bericht
Wat kan ik hieraan veranderen en waar kan ik mijn contacten zien in itunes??
iTunes kan alleen maar contacten synchroniseren met Outlook 2007/2010.
  #3  
Oud 20-11-12, 23:29
sonja62 sonja62 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Hasselt
Berichten: 3
Standaard

Dank u. Heb ondertussen mozilla Thunderbirds gedownload, naar schijnt zou dat wel lukken.
  #4  
Oud 22-11-12, 01:41
vitaminetuin vitaminetuin is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard

ik heb ook al zo'n slechte Iphone waarvan iedereen zegt dat het een super telefoon is
ik heb hem al bijna 2 jaar maar kan nog steeds niet de Icloud eraf halen, zeer irritant omdat een andere gebruiker van dezelfde icloud alle gegens om mijn telefoon kan veranderen of verwijderen
en een kopie van de gegevens op een normale computer is al helemaal een probleem of je moet universitair opgeleid zijn om het een beetje te begrijpen
toch vond ik dat het bij Samsung wel behoorlijk makkelijker ging en ook saver
vraag is of iemand op een eenvoudige manier kan uitleggen hoe je een kopie maakt van de gegevens op een computer zonder Icloud
  #5  
Oud 22-11-12, 09:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vitaminetuin Bekijk bericht
vraag is of iemand op een eenvoudige manier kan uitleggen hoe je een kopie maakt van de gegevens op een computer zonder Icloud
1) Download en installeer iTunes;
2) Start iTunes;
3) Sluit de iPhone met de USB-kabel aan de computer aan;
4) Klik op het knopje "synchroniseer";
  #6  
Oud 22-11-12, 10:18
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vitaminetuin Bekijk bericht
ik heb hem al bijna 2 jaar maar kan nog steeds niet de Icloud eraf halen, zeer irritant omdat een andere gebruiker van dezelfde icloud alle gegens om mijn telefoon kan veranderen of verwijderen
iCloud-diensten aan- of uitzetten
iCloud: iCloud-diensten aan- of uitzetten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail op iPad komt ook op windows live mail! Rosy iPad algemeen 8 09-08-12 09:56
contacten niet over kunnen zetten van 3GS naar 3G lovely24 iPhone algemeen 5 08-06-12 11:43
e-mail berichten kunnen niet worden verwijderd DidySwiers iPhone algemeen 0 05-07-11 21:52
Fout:De iphone kan niet worden gesynchroniseerd de vereiste schijf is niet gevonden. Merit iPhone algemeen 4 29-01-11 18:38
Uitgaande mail werkt niet Vodafone en Windows Live dkdia Archief 1 08-02-09 23:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.