iPhone 3GS niet uit DFU mode na downgrade van 4.3.5 naar 4.3.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeerde vandaag mijn vriend zijn iPhone 3GS te downgraden. Had geen SHSH blobs, dus deed het via een andere manier. Nadat ik met sn0wbreeze een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS niet uit DFU mode na downgrade van 4.3.5 naar 4.3.3
Probeerde vandaag mijn vriend zijn iPhone 3GS te downgraden. Had geen SHSH blobs, dus deed het via een andere manier. Nadat ik met sn0wbreeze een firmware had aangemaakt, heb ik de iPhone via deze firmware herstelt. Het herstellen verliep vlekkeloos. Nadat de iPhone was herstelt, was hij in DFU mode. Ik krijg hem er niet uit. Power-butten en Home-butten tegelijk ingedrukt werkt niet, TinyUmbrella's recovery fix werkt niet. Ook het herstellen via iTunes, terug naar 4.3.5, werkt niet! Help!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
dfu, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Kan niet uit DFU mode komen | lrstnm | Jailbreak | 1 | 14-09-11 15:05 |
iPhone 3GS Komt niet uit DFU Mode ! | Lebaneze | iPhone algemeen | 22 | 05-09-11 02:18 |
iPhone 1e gen.: niet meer uit DFU mode | arcovandermeij | Unlock | 4 | 29-06-09 11:58 |
Iphone niet uit dfu mode | speedyj | Archief | 1 | 20-07-08 14:49 |
Kom niet uit DFU mode na downgrading | dnzl | Unlock [archief] | 1 | 19-11-07 20:05 |
|
|