IOS5 GM naar IOS 5 official? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Haha, XIII ik denk dat ik hetzelfde ga doen als jij. Ik sla al me foto's etc gewoon op en begin met een schone ios5....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Haha, XIII ik denk dat ik hetzelfde ga doen als jij. Ik sla al me foto's etc gewoon op en begin met een schone ios5.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Welke IOS 5 is de juiste?
Beste mensen, welke iOS 5 is de juiste op iOS Firmware.
Ik heb een iPhone 4 16 gb. Kweet niet of dit een stomme vraag is, anders sorry daarvoor. |
|
|||
|
|||
De downloads van die pagina heb je enkel nodig in noodgevallen, als er niks aan de hand is en als je niks geks gedaan hebt kun je gewoon updaten via iTunes.
Sluit je iPhone op je Mac aan en klik in iTunes op 'Zoek naar update'. |
|
|||
|
|||
Ik heb een jb zitten op 4.3.3. Die zou ik er graag vanaf hebben, maar blijft die er eigelijk opzitten als ik op 5.0 mijn back up terugzet? Of is het beter dat ik gewoon met een propere ios 5 begin en dan het gewenste terugzet?
|
|
|||
|
|||
Ja maar ik heb de GM er nu op staan en wil de officiele erop zetten.
|
|
||||
|
||||
Dat hoef je niet te doen want de GM en de nu uitgebrachte firmware zijn identiek.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2011 om 19:31 ---------- //Discussies samengevoegd. |
|
|||
|
|||
Precies: de build van de GM is 9A334, net zoals het 'officiële iOS 5'. Dacht eerst zelf om dan ook maar te restoren, maar als 't niet nodig is, doe ik 't ook niet!
|
|
||||
|
||||
ik word gek ! ik heb afgelopen week geprobeerd os 5.0 GM te installeren. uiteindelijk is dat niet gelukt want tijdens het installeren op mijn iphone bleef die hangen bij ongeveer 60%. vervolgens wou ik 4.3.5 terug zetten maar lukte dat niet meer (ook niet na downgraden van mijn itunes toen van 10.5 beta naar 10.4 weer) en via herstel optie in itunes 4.3.5. terug zetten.
uiteindelijk heb ik itunes op mijn andere laptop geïnstalleerd en toen weer firmware 4.3.5. terug gezet. nu heb ik de nieuwste versie van itunes geïnstalleerd en ios5 gedownload. alleen tijdens het installeren krijg ik de volgende foutmelding: dat mijn iphone niet kan worden hersteld omdat mijn device eligible for the requested build'...... ik heb echt geen idee hoe ik dit kan fixen. heb gegoogled en het forum doorzocht... echt ***** dit |
Labels |
ios5, itunes, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Upgraden naar iOS5 | Kevin | iPhone algemeen | 33 | 12-10-11 12:34 |
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem | iOS5 | iPhone algemeen | 19 | 30-06-11 16:18 |
Ios programma nodig voor ios5 beta? | borgqueenx | iPad algemeen | 3 | 26-06-11 14:20 |
iOS 4.1 GM of 4.1 official | Kaasschaaf | iPhone algemeen | 3 | 09-09-10 17:47 |
iPhone: Iphone 3G geupdate naar 4.0 official, hoe kom ik naar 4.0 custom? | Tom11 | Jailbreak | 1 | 26-06-10 09:06 |
|
|