Volume oortjes iPod iPhone4 iOS 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand al een oordeel over het maximum volume van de muziek op de iPhone4 met iOS5... Is dit aanvaardbaar te noemen of moeten we opnieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Volume oortjes iPod iPhone4 iOS 5
Iemand al een oordeel over het maximum volume van de muziek op de iPhone4 met iOS5...
Is dit aanvaardbaar te noemen of moeten we opnieuw de toevlucht nemen tot een volume booster om dit tot een aanvaardbaar niveau op te krikken... Was meteen mijn grootste teleurstelling na de aankoop van mijn iPhone4... De volume booster van Cydia bracht hier wel wat soelaas maar toch blijft het max volume ver onder dat van mijn iPhone 2G... Benieuwd naar wat de reacties zijn... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bump...
ff omhoog sjotten... |
|
||||
|
||||
Wat wil je erdan mee doen???
Ik vind dat het geluid al heel luid kan gaan En de oortjes staan nooit op max, anders worde ik zo, ben je messchien doof |
|
||||
|
||||
Ik heb het over de iPhone...niet de iPod Touch...
|
|
||||
|
||||
Oh, je meent het
Laat het nu juist lukken dat die 2 oortjes kan insteken Ps: ipod touch heeft ook Een speaker |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2.1 VoiceDial Volume Probleem | JockJam | iPhone algemeen | 2 | 06-12-10 11:27 |
Ipod touch 3G oortjes problemen! | vinnie1234 | iPhone algemeen | 2 | 06-09-10 19:26 |
Ipod touch Oortjes probleem | Arjen-Ipod | iPhone algemeen | 0 | 22-07-10 16:37 |
iPod Touch Oortjes doen het niet meer | Maan-viS | iPhone algemeen | 1 | 08-05-10 01:22 |
Volume iPod zachter | watcher | iPhone algemeen | 2 | 14-01-10 03:37 |
|
|