//

Geen service in buitenland

Geen service in buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen weekend in Engeland heeft mijn Iphone het hele weekend 'geen service' aangegeven. Ook als ik handmatig een ander netwerk instelde, kreeg ik de melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 11:29
Angela82 Angela82 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Unhappy Geen service in buitenland

Afgelopen weekend in Engeland heeft mijn Iphone het hele weekend 'geen service' aangegeven. Ook als ik handmatig een ander netwerk instelde, kreeg ik de melding 'restricted service' en alsnog geen bereik.

Ik heb de instellingen hetzelfde gezet als mijn vriendin die wel bereik had. Als ik mijn sim kaart in haar iphone deed, kreeg ik wel gelijk mijn berichten binnen. Het lijkt me dus niet dat het aan de provider (Vodafone) ligt, maar aan de telefoon.

Mijn vorige Iphone is gestolen in het buitenland en mijn nieuwe heeft exact dezelfde instellingen gekregen via Itunes. Met mijn vorige toestel heb ik nooit problemen gehad.

Ik heb ook alle instellingen 'terug gezet' naar de basis instellingen, maar ook dit heeft niet geholpen.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb het idee dat mijn Iphone uit Engeland komt, aangezien er een Engelse stekker in het doosje zat. Ik kreeg er een losse NL stekker bij...

Hopelijk kan iemand me helpen, want ik ben nogal regelmatig in het buitenland.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-11, 21:49
IKit IKit is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo

Heb dit weekend het zelfde probleem in Duitsland gehad.Op het moment dat ik Nederland
binnen reed had ik weer "KPN". Ook in Zweden had ik dit probleem.
Hoop voor jou en mij dat iemand een oplossing heeft.
Reageren

Labels
bereik, buitenland, service



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen service buitenland mauser iPhone algemeen 1 26-09-10 19:43
geen service meer indien naar buitenland webdonkey Odido (T-Mobile) 1 28-07-10 18:20
Simlockvrij geen service buitenland robinfxrs iPhone algemeen 0 04-07-10 12:00
'Geen service' in het buitenland Olafski Internet in buitenland (roaming) 13 20-07-09 15:54
iPhone 3G: 3G Unlocked met iFoneguide Sim: Geen Service in het buitenland Jaac Unlock 15 28-11-08 15:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.