Batterij melding iOS 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik had gehoopt dat de batterijmeldingen (20 % resterend) ook gingen verschijnen in het notificatie centrum. Maar dit gebeurt nog altijd op de ouderwetse ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij melding iOS 5
Hallo
Ik had gehoopt dat de batterijmeldingen (20 % resterend) ook gingen verschijnen in het notificatie centrum. Maar dit gebeurt nog altijd op de ouderwetse manier. Is er een manier om dit alsnog op de nieuwe 'iOS 5' manier te laten gebeuren? Dit is nogal vervelend als ik een game zit te spelen, dan moet ik iedere keer de melding wegklikken. Groetjes Mistertie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maar dan weet je wel dat hij bijna leeg is en dan aan de stekker moet stoppen
Anders valt je game helemaal uit en dat is dan ook niet veel beter |
|
|||
|
|||
Ja, maar het zou beter zijn mocht het ook in het notifcatie centrum verschijnen, zodat ik het niet moet wegklikken, snap je?
|
|
||||
|
||||
Ja, maar zelfs dan zal je game pauseren denk ik
Maar je zal zeker niet moeten wegklikken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opzoek naar batterij indicator die alarm melding geeft | passievrucht | iPhone Apps | 17 | 30-10-12 20:33 |
IOS 4.3.3 batterij duur | johanneslol | iPhone algemeen | 26 | 11-05-11 19:49 |
iOS 4.3: melding bij updaten apps | maceddy | iPhone Apps | 2 | 20-03-11 20:14 |
iPhone: Batterij probleem 3g ios 4.2.1 | mctimo | Jailbreak | 7 | 08-01-11 19:24 |
Geen 10% batterij melding meer | totalition | iPhone algemeen | 4 | 11-07-09 03:19 |
|
|