Geen 10% batterij melding meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een week m'n nieuwe 3g ontvangen van proassist. Toestel is helemaal top behalve dan dat ik geen melding meer krijg dat ik nog 10% ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen 10% batterij melding meer
Sinds een week m'n nieuwe 3g ontvangen van proassist. Toestel is helemaal top behalve dan dat ik geen melding meer krijg dat ik nog 10% batterij over heb. 20% geeft ie nog wel aan maar daarna kan k m'n tel nog een tijd gebruiken(uur ofzo bij intensief gebruik) en daarna valt hij uit zonder enig indicatie dat hij voorbij de 10% is gedaald. zelfs bij battery go komt hij niet onder de 10%. Opzich Verder niet zo'n probleem natuurlijk maar wel vreemd!
Meer mensen die hier last van hebben? Heb firmware 3.0 dus misschien is het n issue daarmee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem. Een erg vervelend probleem hoop dat iemand er iets voor heeft gevonden.
|
|
|||
|
|||
Ik zie dat je een jailbreak hebt maar dat is bij mij niet het geval. Dus daar ligt het uit niet aan
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ze de 10% melding hebben weggelaten in 3.0 , bij is hij er ook niet meer( in 3.1 beta ook niet)
|
|
|||
|
|||
Je hoort die melding gewoon te krijgen hoor. Athans bij mij
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Constant de melding: "Geen netwerk meer" | M1ch3l | iPhone algemeen | 25 | 25-07-15 16:56 |
opzoek naar batterij indicator die alarm melding geeft | passievrucht | iPhone Apps | 17 | 30-10-12 20:33 |
Krijg geen Voicemail SMS melding meer | Guest-20180409093718 | iPhone algemeen | 2 | 04-09-10 10:15 |
Irritante melding "Geen netwerk meer" weg | geulwijk | Odido (T-Mobile) | 7 | 10-08-10 15:27 |
Melding geen netwerk meer | t-kroon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-07-09 03:16 |
|
|