//

Foutmelding -43 na reservekopie

Foutmelding -43 na reservekopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik probeerde om iOS 5 te installeren gaf die dit aan; "tijdens het maken van een reservekopie van deze iPhone (-43) heeft zich een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-11, 18:33
broos10 broos10 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard Foutmelding -43 na reservekopie

Toen ik probeerde om iOS 5 te installeren gaf die dit aan; "tijdens het maken van een reservekopie van deze iPhone (-43) heeft zich een fout voorgedaan. Wilt u doorgaan met het bijwerken van deze iPhone? Als u doorgaat, gaat al het materiaal op de iPhone verloren."
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-11, 20:22
Paul220 Paul220 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik krijg zojuist dezelfde melding...
  #3  
Oud 23-10-11, 14:14
Paul220 Paul220 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door broos10 Bekijk bericht
Toen ik probeerde om iOS 5 te installeren gaf die dit aan; "tijdens het maken van een reservekopie van deze iPhone (-43) heeft zich een fout voorgedaan. Wilt u doorgaan met het bijwerken van deze iPhone? Als u doorgaat, gaat al het materiaal op de iPhone verloren."
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Alvast bedankt.
Ik kon op geen enkel forum of helpdesk, antwoord vinden op de bovenstaande melding die ik ook kreeg.
Ik heb gisteren de plons gewaagd en doorgaan gekozen. Er is voor zover ik kan zien niets gebeurd wat ik niet wilde. Ik heb alles nog en alles doet het nog. Het enig wat ik moest doen is mijn app's terugzetten, voor mij een goede bijkomstigheid...moest ik toch eens opschonen. Ik heb het samen met een vriend gedaan, die zelf de melding niet kreeg en het enige verschil was dus de app's terugzetten.
  #4  
Oud 23-10-11, 14:51
mrus mrus is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 5
Standaard

Toen ik iOS 5 installeerde en daarna reservekopie wilde terugplaatsen kreeg ik foutmelding -50. Ook hierover niets te vinden op internet....

Mijn probleem is iets anders dan foutmelding -43.... graag nog antwoord van wie de oplossing/tips heeft voor het volgende:
De reservekopie heb ik wel gevonden op mijn computer, met andere (oudere) reservekopieën. Echter de versie die ik wilde terug zetten was niet zichtbaar in Itunes, e oudere /andere wel.
Heb geprobeerd zelf de reservekopie terug te plaatsen via itunes, dit lukte niet, omdat die kopie niet werd gevonden...

Heb toen de gewaagde stap herstel Iphone gemaakt. Iphone werkte weer, ik was weer bereikbaar. Maar miste al mijn foto's en andere instellingen.... Gelukkig heb ik mobile.me, dus contactgegevens automatisch retour, instellingen lukt ook nog wel. Maar foto's!! Foto's nog nodig voor prive en werk: weg-zoek.

De bewuste reserve-kopie nu ook op externe harde schijf geplaatst, die bestaat nog. Open levert onleesbare bestanden op, wil graag foto's vinden...

Wie helpt me?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2011 om 14:53 ----------

En heb ook met iOS 5 dat verschillende App's niet werken, bijvoorbeeld App Elsevier en Whatsapp geeft problemen.
Heb dat ook 1 week geleden bij makers van de betreffende App's gemeld, geen reactie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foutmelding bij maken reservekopie iphone MillyNelly iPhone algemeen 8 04-04-11 13:48
Foutmelding bij Reservekopie Iphone terugzetten lionking iPhone algemeen 0 30-11-10 05:58
foutmelding: reservekopie maken kan geen sessie worden gestart? krishant iTunes 4 10-01-09 00:06
Windows: Foutmelding bij updaten naar 2.1: reservekopie maken mislukt nil889 iTunes 0 30-09-08 13:23
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.