Iphone 4s met alleen internet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door 133586 woow ik heb net zitten googlen en heb een hoop informatie gevonden, ik ben compleet in de war :S kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
je kijkt naar 2 dingen, de foon en het abboo. Foon geen probleem, koop je gewoon is simlock vrij. abbo sluit je af, is per maand opzegbaar en je zal (aanname) je kaartje moeten knippen. En je kan bellen/internetten en sms-en. lees wel de voorwaarden goed als je over de bepaalde sms/bel/inet heen gaat. it's a simple |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Kaartje moet geknipt worden. Schijnt op risico van simyo te mogen.
|
|
||||
|
||||
Ik zoek eigenlijk een prepaid sim only waar ik bijvoorbeeld 30,- op kan zetten, waarna ik voor 20 ofzo 500 mb aan data kan kopen dat onbeperkt houdbaar is (en die 10 euro voor te bellen en sms'en). Bestaat er zoiets of niet? Ik verbruik namelijk niet zo veel dus dan vind ik het zonde om 10,- per maand te gaan betalen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In een iPhone 4S moet een micro simkaart in, geen gewone simkaart.
Een micro simkaart kun je zelf knippen, maar als het fout gaat zul je een nieuwe moeten gaan aanvragen, of je kan bij je provider om een micro simkaart vragen (gratis bij de meeste) Bij bijna alle telefoon winkels hebben ze een soort tang ofzo om je simkaart te knippen, zodat hij in je iPhone past, dit is ook meestal gratis. |
Labels |
abbo, abonnement, iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 1 internet alleen via Wi-Fi niet via Telfort | dominique mol | Wi-Fi | 7 | 28-09-10 22:30 |
intertoys bied Iphone aan alleen via internet | misskuss | Koopinformatie Nederland | 2 | 30-01-10 01:13 |
Internet alleen via inloggen | pvanvugt | Wi-Fi | 3 | 09-11-09 22:54 |
Internet alleen port 80??? Manier om te omzeilen? | zik | Odido (T-Mobile) | 5 | 12-08-09 16:37 |
Internet connetie alleen nog via Wi-Fi?? | sierkzee | Wi-Fi | 3 | 30-07-08 18:42 |
|
|