Iphone 4s met alleen internet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste wie-dan-ook, Probleempje: Ik wil een iphone 4s kopen (waarschijnlijk prepaid), en wil ermee kunnen internetten (ook zonder Wi-Fi), ik ben alleen helemaal niet van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s met alleen internet?
Beste wie-dan-ook,
Probleempje: Ik wil een iphone 4s kopen (waarschijnlijk prepaid), en wil ermee kunnen internetten (ook zonder Wi-Fi), ik ben alleen helemaal niet van plan te gaan sms'en en/of bellen met deze iphone, dus abonnementen met dit allen inbegrepen zijn voor mij weggegooid geld. zijn er abbo's voor alleen internet? en zo nee, wat raden jullie aan om voor abbo te kiezen? alvast bedankt, groeten 133586 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
volgens mij is er geen abbo met alleen internet, welke eisen stel je aan je internet? verbruik en snelheid?
|
|||
|
|||
Kijk eens op simyo.nl
kies bij het goedkoopste abbonement de internetbundel en je krijgt 1gb datalimit (let op, 1mb/s) en je krijgt 50 bel en smsjes. voor €12,94 per maand en eenmalige betaling van €10,- |
|
|||
|
|||
Citaat:
het enige nadeel lijkt me die 386 kbs upload en 1mbs download snelheid, da's niet zoveel toch? |
|
||||
|
||||
nee, das traag, ik heb nu 3,6mb/s en dat is redelijk tot snel. persoonlijk zou ik dat niet doen, zeker omdat de iphone veel sneller aankan. in je openingspost geef je aan dat je hem vooral wil om mee te internetten, als dat de enige reden is kun je net zo goed de 4 nemen.
|
|
|||
|
|||
oo nog een vraagje! als ik voor dat abonnement zou kiezen moet ik een simlockvrije iphone4s kopen toch? (maar liefst €779,- zucht..)
of kan prepaid ook? |
|
||||
|
||||
Als je hem zonder abonnement koopt is hij inderdaad simlockvrij (en dus prepaid te gebruiken). Ik weet niet hoeveel geheugen je wilt, maar de 16 GB iphone 4S is er al vanaf 599. De duurste (64gb) is 799. Wat je ook kunt doen (dat ga ik ook doen, want ik bel en sms ook niet zo veel), is bij Hi een prepaidkaartje kopen en daar bijvoorbeeld 30 euro opzetten. Daarna kun je internet nemen dat van dit prepaidtegoed afgaat: ik meen 1,- per dag, 2,- per week, of 9,95 per maand!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
-ik wil de 16GB versie -bedankt voor de tip maar ik vind 384 kbps - 128 kbps te langzaam |
|
|||
|
|||
kijk eens bij youfone, die hebben een abbo, https://www.youfone.nl/bestellen/youfone-eindeloos/
in principe is dat abbo leeg, je betaald dan 9 ct per minuut of sms. maar je kan er wel een internetbundel bij nemen voor 15,- dat 3mbit is. dus bel je neit en sms je niet, dan is het 15 euro per maand, anders komen er los kosten bij net wat je verbeld of sms verbruik die maand is. ( altans zo begrijp ik het ) ik vraag me alleen af ze hebben het over fair use policy, wat is dat dan voor hun, en hoeveel is dat en wat als je olgens hun teveel data verbruikt wat dan.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kost je 12 euro/ herlaadbeurt (data only sim) en dan kan je 2 gig traffiek verzetten. |
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het werkt, maar er zijn toch ook iPad abonnementen voor 3G. Die zijn ook data only. Is het proberen waard?
Bijvoorbeeld hier: iPad abonnement, overal internetten met je iPad - vodafone.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
andere denk eens aan ah prepaid-tablet ook niet duur. Of woon je in belgie? |
|
||||
|
||||
Mag ik vragen wat de bedoeling is van een iPhone 4S zonder ermee te willen bellen?
|
|
||||
|
||||
Alsmje alleen wilt internetten kun je net zo goed een ipad kopen. Dat scherm is ook wat groter
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en euh ik wil een iphone 4s ook vanwege siri, a5 processor (ja, die zit ook in ipad), 8mp camera etc. maar ik gaf aan dat ik hem wou voor internetten omdat de hardware spec's toch niks te maken hebben met een abonnement. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan heb je er weinig aan toch |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
woow ik heb net zitten googlen en heb een hoop informatie gevonden, ik ben compleet in de war :S
kan iemand effe met 100% zekerheid bevestigen dat dit: iPhone 4S - Apple Store (Nederland) gekoppeld kan worden met dit: Simyo zelden € 3,99Per maand -/- € 1,00Korting 'Simyo zelden ' € 2,99Per maand Internetbundel € 9,95Per maand Eenmalig € 10,00Aansluitkosten Totaal te betalen € 12,94Per maand € 10,00Eenmalig jezus ik snap er ook echt helemaal niks van he XD |
Labels |
abbo, abonnement, iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 1 internet alleen via Wi-Fi niet via Telfort | dominique mol | Wi-Fi | 7 | 28-09-10 22:30 |
intertoys bied Iphone aan alleen via internet | misskuss | Koopinformatie Nederland | 2 | 30-01-10 01:13 |
Internet alleen via inloggen | pvanvugt | Wi-Fi | 3 | 09-11-09 22:54 |
Internet alleen port 80??? Manier om te omzeilen? | zik | Odido (T-Mobile) | 5 | 12-08-09 16:37 |
Internet connetie alleen nog via Wi-Fi?? | sierkzee | Wi-Fi | 3 | 30-07-08 18:42 |
|
|