Van iOS5.0 terug naar iOS4.3.5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben helemaal niet tevreden over iOS5.0 en denk er over on terug te gaan naar iOS4.3.5. Heeft iemand dit al gedaan en wat zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van iOS5.0 terug naar iOS4.3.5
Ik ben helemaal niet tevreden over iOS5.0 en denk er over on terug te gaan naar iOS4.3.5. Heeft iemand dit al gedaan en wat zijn daar de bevindingen van?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je SHSHs opgeslagen van 4.3.5? Zo nee, dan kun je niet downgraden.
|
|||
|
|||
Oef weet niet wat je bedoeld.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee geen jailbreak uitgevoerd.
Voor degene die net als ik ook niet weten wat shsh betekend: Een SHSH-blob is een soort van unieke handtekening die verifieert bij de Apple servers of jij de laatste versie van hun iOS draait. |
|
|||
|
|||
Mja dan kan je dus niet terug naar 4.3.5...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: van IOS4 naar IOS5, en dan? cydia tweaks? | simlockvrij | Jailbreak | 12 | 19-10-11 01:43 |
iPad: Van IOS5 terug naar Jailbreak versie | JerOeen | Jailbreak | 1 | 12-10-11 23:49 |
Terug van IOS4 naar 3.1.3 | djkavaa | Jailbreak | 3 | 03-08-10 14:19 |
Van ios4 terug naar 3.1.3 | DaMeastro | Jailbreak | 7 | 11-07-10 14:02 |
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet | jpwoesthuis | iPhone algemeen | 6 | 23-06-10 11:24 |
|
|