//

Bluetooth problemen met iOS5

Bluetooth problemen met iOS5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb 20 oktober 2 nieuwe Iphone 4 toestellen aangeschaft. De toestellen zijn voorzien van het nieuwe iOS5. Beide toestellen hebben hetzelfde probleem, de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-11, 12:47
hub1961 hub1961 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Question Bluetooth problemen met iOS5

Hallo,

Ik heb 20 oktober 2 nieuwe Iphone 4 toestellen aangeschaft. De toestellen zijn voorzien van het nieuwe iOS5. Beide toestellen hebben hetzelfde probleem, de bluetooth verbinding werkt niet. Zo gauw je bluetooth inschakelt staat onder de kop Apparaten -- Zoeken ..... en blijft er een cirkeltje draaien. Dit gaat de hele dag zo door. Onder het zoeken staat nog de tekst: Nu detecteerbaar.

Op, m.n. Amerikaanse forums zie ik veel meldingen met gelijksoortige problemen. (Helaas zijn er geen oplossingen).

Iemand een idee, dit is problematisch voor mij omdat ik dan niet meer handsfree kan bellen in de auto.

Grt Hub
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met bluetooth Jabra BT5020 AppleJorrit iPhone accessoires en onderdelen 1 12-08-11 20:03
Problemen met bluetooth autoradio ome jan iPhone algemeen 0 10-05-10 14:36
Problemen met bluetooth -nu opgelost fgmobile iPhone algemeen 0 11-11-09 20:25
Na 2.0.2 update problemen met bluetooth kauwgomballen iPhone algemeen 8 02-09-08 18:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:15.