iPhone 4s nu al stuk, wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door blaugrana Hoi, Vandaag viel mijn 2 weken oude iphone 4s uit Duitsland van nog geen halve meter hoog op de grond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Valt niet onder garantie zulke dingen.... Wat voor hoesje gebruik jij? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mensen hou er toch eens mee op jezelf en andere voor de gek te houden . Dit zijn geen originele onderdelen deze kunnen en mogen niet door derden verkocht worden . Alles wat je tegenkomt buiten de applestore om is fake of imitatie . dus ga gewoon voor de goedkoopste aanbieder. dat is precies hetzlefde als de duurdere |
|
|||
|
|||
Volgende keer een goed hoesje er omheen doen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als je zo,n achterkantje koopt heb je er een week plezier van tekst is er binnen een week afgesleten mocht je een nieuw achterkantje willen hebben koop er dan 1tje met gestampte letters en logo |
|
|||
|
|||
Ben vamiddag bij iemand langsgeweest om een nieuwe achtercover op mijn 4s te monteren...maar die kerel kreeg de achterkant er niet af, heeft een uur zitten vijzen en boren zonder resultaat...
Heb wel al een nieuwe cover gekocht, pfff... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
lijkt me wel op z,n plaats |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoeveel kost zo'n witte iphone 4 back case eigenlijk?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
een backcover van 15 euro op zo'n dure iphone is toch ook zonde, dat is zo fake... Enkel bij apple zelf zijn de originele te halen? Maar dan honderden euros betalen voor reparatie?
Ik baal erg hard... |
|
||||
|
||||
De AppleCare-garantie op de iphone geven ze niet meer bij Apple in Belgie,ik belde onlangs even naar de Apple-klantendienst om te weten hoe en waarom en de reden is omdat er te weinig vraag naar was.
Vele kopen na 1jaar of 2 toch weer nieuwe iphone was de uitleg van de dame bij de Apple-klantendienst. Op de ipad 2 kan je wel nog garantie nemen terwijl dat toestel minder kost,toch raar. Ik heb men iphone 4s bestelt bij de winkelketen Vandenborre en daar krijg je wel 2jaar garantie op je iphone of ipad. Heb mijne ipad trouwens onlangs ook laten vallen terwijl ik z'n scherm afveegde,ik had blijkbaar teveel op de smartcover vertrouwt en die schoot er plots af. Was gebeurd voor ik het goed en wel besefte,was wel even schrikken. Gelukkig viel men ipad van niet hoog maar was wel tegen stenen vloer dus hij houd er een ingedeukte hoek aan over en een paar lichte krasjes op het scherm. Gelukkig werkt alles nog maar als mijn ipad morgen het laat afweten of rare kuren krijgt kan het natuurlijk met die val te maken hebben,dan weet ik niet of men garantie dit zal dekken. Dus maar hopen dat alles intact is gebleven en dat het bij die ene val blijft. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3g, stuk? | Vaze | iPhone algemeen | 0 | 11-08-11 16:33 |
iPhone: Cydia stuk, repareren gaat toch wat lastiger dan gedacht | F16Driver | Jailbreak | 2 | 01-05-10 20:24 |
Iphone stuk? | Thibaut1993 | iPhone algemeen | 14 | 24-03-10 20:02 |
Iphone Stuk | Rene3g | Odido (T-Mobile) | 5 | 08-12-08 22:00 |
Oplader stuk, wat nu? | neoghost | iPhone algemeen | 3 | 05-08-08 13:12 |
|
|