problemen met apps cydia discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iphone ge-update naar 5.0 en vervolgens een jailbreak uitgevoerd van redsnow 0.9.9b7 Cydia zit er op en ik kan ook apps downloaden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen met apps cydia
ik heb mijn iphone ge-update naar 5.0 en vervolgens een jailbreak uitgevoerd van redsnow 0.9.9b7
Cydia zit er op en ik kan ook apps downloaden van cydia en zie ook de icoontjes, maar ik kan ze niet allemaal openen. Als ik bijvoorbeeld myprofiles open dan sluit deze gelijk weer. Ook kan ik niet meer icoontjes plaatsen beneden via fiveicondock. heeft er iemand hier ervaring mee? alvast bedankt aboesoumaya |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je je iphone al gereboot?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met cydia | XfreeztYleX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-04-11 10:10 |
limera1n cydia apps problemen | buffel_styllezz | Jailbreak apps en thema's | 6 | 12-10-10 12:44 |
problemen na update van cydia apps | kihyeon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-06-10 13:12 |
Verschillende problemen met Cydia | darkside | Jailbreak apps en thema's | 11 | 23-11-09 22:33 |
Problemen met apps uit Cydia na 3.1 jailbreak | gadgetman | Jailbreak apps en thema's | 25 | 22-10-09 21:39 |
|
|