//

Diverse vragen IOS 5

Diverse vragen IOS 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, mijn dochter (iPhone 4s) en ikzelf (iPad 2), hebben enkele praktische vragen over diverse apps in IOS5. 1) Op de iPhone zien we in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-11, 08:52
Lancia Lancia is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 142
Standaard Diverse vragen IOS 5

Beste, mijn dochter (iPhone 4s) en ikzelf (iPad 2), hebben enkele praktische vragen over diverse apps in IOS5.

1) Op de iPhone zien we in het beginscherm geen afbeelding staan van de app Facetime. Op de iPad is die wel aanwezig. Is dit normaal ? Betekent dit dat je op iPhone enkel kan facetimen vanuit de contacten en niet vanuit de app zelf zoals bij iPad ?

2) De app berichten.
Hoe herkent 'berichten' wie je bent ? Is dit ook op basis van je telefoonummer van je simkaart zoals bij Whatsapp ? Hoe weet de app dat de bestemmeling ook 'berichten' heeft ?
Of eerder op basis van een e-mailadres ?
Mijn dochter en ikzelf zijn aangemeld bij 'berichten' maar als we 'berichten' gebruiken blijft onze naam in het rood staan. Wat betekent dat ?

3) ik da app 'herrinneringen' kan ik op iPad geen herrinnering bij lokatie invoeren. Reden ?

4) Moeten agendaitems met een herrinnering (aangemaakt in iCal op iMac of in agenda op IPad) niet automatisch in de app 'herrinneringen' verschijnen ?

5) Kan ik een app van een krant waar ik een abo op heb niet geforceerd onderbrengen onder 'kiosk' ?

6) Waarom is Siri niet aanwezig op iPad ? Begrijp ik niet.

7) Vanaf wanneer kan ik mijn ganse iTunes bib opnemen in iCloud ? Ik dacht ooit gelezen te hebben dat Apple dat zou aanbieden via extra kost ? Klopt dit ?

Een heleboel vragen .......

Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Diverse problemen in 1 Mau001 Jailbreak 29 31-10-11 08:58
Diverse vragen over iPhone4 met problemen. KIN174 iPhone algemeen 7 19-04-11 17:15
Vragen over iOS 4.3 Anoukje iPhone algemeen 6 05-04-11 17:57
Diverse foutmeldingen Haagze sf2 iPhone algemeen 4 15-05-10 23:32
Diverse vragen en advies nodig Tuttel Archief 1 06-11-08 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.