Goede autoradio voor iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Heb inmiddels de JVC wat langer in bezit en wat meer bevindingen..... Afspelen van muziek kan zowel via USB als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik dacht dat het juist handig is als ik de muziek van de iPhone via de autoradio kan bedienen ( in geval van aansluiting CIA via USB ). Ben benieuwd naar je andere ervaringen . Hoe bevalt het feit dat je alle functies via de draaiknop moet opzoeken , dat je vastgelegde voorkeuze zenders niet kan selecteren via knoppen zoals bv bij de Alpine CDE 133BT. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Functies via de draaiknop werken prima, je moet alleen even weten hoe ze te benaderen.
Instellingen menu open je door de menuknop in te drukken en deze vast te houden, je kan nu een lijst doorlopen met de draaiknop met al je instellingen. Sub-menu's kies je door te scrollen en kort te drukken op de draaiknop. Ook de voorkeuze zenders zitten onder de draai/menukeuze knop, één keer op menu drukken en vervolgens komen de voorkeuze zenders in het scherm.deze zijn te selecteren door aan de draaiknop te draaien en je keuze bevestig je door op diezelfde draaiknop te drukken. Zenders toevoegen gaan ook eenvoudig.....afstemmen op het betreffende station, de draaiknop indrukken en ingedrukt houden voorkeuze selecteren met ook weer de draaiknop en bevestigen door één keer kort te drukken op de draaiknop
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen nadeel dag je veel functies met de draaiknop moet opzoeken ? Bluetooth bellen werkt dus goed omdat ik daar wel eens wat problemen over hoor ? Deze jvc heeft dacht ik wel een aparte microfoon. Deze jvc heeft ook dat als er iemand belt het volume van de muziek verlaagt wordt en je automatisch het gesprek doorkrijgt en kan gaan praten (auto answer) ? Het aantal regels op dee radio is 3. Goed te lezen ? Als je via USB je iPhone op de radio aansluit kan je dan wel genoeg functies bedienen ? Mogelijkheid tot bediening vanaf de iPod zelf Mogelijkheden: Song, Albums, All Muziekcontrol: Song Up / Down / Repeat Selectiemogelijkheden: Playlist, Artist, Album, Song, Podcast, Genre, Composer, Audiobook Percentage zoeken(Direct Search Functie) Displayweergave: Artist, Song, Album deze mogelijkheden zitten bv op de de eerder genoemde alpine radio. Ik weet niet of de mijn andere optie , de Kenwood kdc-51 btu deze mogelijkheden wel heeft. Nogmaals bedankt voor je info. Evt mag je ook via PM verder gaan mocht je dat willen. Laatst gewijzigd door Lowermate; 06-01-12 om 13:56. |
|
|||||||
|
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Via PM lijkt me niet nodig, zo kunnen anderen die ook iets aan de informatie hebben meelezen ;-) |
|
|||
|
|||
Citaat:
De iPhone 4 pairt zeg jij dus goed met de jvc ? Geen problemen met ophalen telefoonbestand ? Een autoradio zaak raadde mij dan weer de Kenwood bt51u aan omdat deze dus parrot heeft. Deze heeft alleen dus geen audio streaming dus kom ik bij de Kenwood bt61u uit. Wel iets duurder. Hoe bevalt je jvc verder ? |
|
||||
|
||||
Of parrot beter is zou ik niet kunnen zeggen, JVC voldoet voor mij en bevalt prima. Audio-streaming is, wat mij betreft, een van de essentiële zaken die er op moet zitten dus een radio zonder was geen optie.
|
|
|||
|
|||
als ik je een advies mag geven. er is sinds kort een nieuwe pioneer radio uit en wel de deh 6400bt. nu ben ik sinds kort de gelukkige bezitter geworden van een exemplaar. deze radio werkt perfect met een iphone, heeft een strak design, en bied je alles wat je van een radio verwacht. hij kost nu 169 euro als je even zoekt op vergelijk.nl. de iphone laad gewoon op via usb, je kunt op je radio door je muziek heen bladeren enz.
ook zit er een microfoontje bij voor hands free bellen dus hij is helemaal compleet. |
|
||||
|
||||
fm zender ongeveer 30 euro voor iphone speeld al je muziek draadloos af via je autoradio
|
|
|||
|
|||
Jvc kd r801
Ja leuk ding ook met de navigatie. alleen jammer dat je dan geen radio kan luisteren.
mijn vorige radio had de zelfde functies en als ik dan de radio en de navigatie tegelijk aanhad. dan onderbrak de navigatie automatische even de radio als hij ging praten. En deze doet dat niet. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jvc:
- kw-r400e - kw-r500e - kw-r600bte - kw-sd70bte
|
|||
|
|||
Ik heb nu sinds een week , de JVC KD-R731BT
Werkt perfeckt met iphone Jvc KD-R731BT Overzicht - autoradio op VERGELIJK.NL |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook geschikt voor stuurbediening (dmv geschikte interface ) ? |
|
|||
|
|||
Uiteindelijk gekozen voor de Alpine 134BT.
Dik tevreden met deze radio. Goed geluid en alle functies aanwezig voor gebruik met mijn iPhone. |
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een dubbel din autoradio. Ik zit al te googlen maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat wil ik ermee. Bellen via Bluetooth (liefst 2 telefoons gelijk pairen ivm android telefoon van werk) Muziek spelen/streamen van Iphone, mag via USB. Prijs tot 300 euro. Iemand nog wat goede ervaringen/ideeen? |
|
||||
|
||||
Zenec ....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Pioneer AVH 4400BT, is misschien net boven de 300, maar pracht systeem.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goede externe accu voor de iPhone 4 | ProMac | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 18-04-11 00:00 |
Autoradio voor iphone 3gs met bluetooth/navi | LenS | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 21-04-10 10:03 |
Wat is een goede bluetooth headset voor Iphone 3G | Giggles | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 04-08-09 22:57 |
Goede apps voor Iphone | aer0101 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-07-08 14:06 |
|
|