Toch mobiel dataverkeer bij Wi-Fi verbinding met iPhone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple moet heel snel met analyse-tools komen waarmee je de herkomst van data- en batterijgebruik kam nagaan. Verhalen dat zij het zelf aan het verbeteren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple moet heel snel met analyse-tools komen waarmee je de herkomst van data- en batterijgebruik kam nagaan.
Verhalen dat zij het zelf aan het verbeteren zijn en wij gebruikers te dom zijn ken ik nu wel. Het is in de praktijk eerder andersom (jailbreak tools terwijl Apple met niets komt, waar blijft iOS 5.1 nu b.v..) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
misschien even als oplossing waardoor er misschien tijdens standby stand geen 3G meer wordt gebruikt:
Insomnia in cydia downloaden; Laat je Wi-Fi aanstaan in standby modus. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb t nu uit gezet dus maar idd hier ook behoorlijk hoog data gebruik en geen idee wat |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier, sinds 2 maanden extreem veel dataverbruik. Heb op mijn afrekening gekeken en zie dat iedere nacht stipt om 03:00 mijn iphone vanalles doet?! Zelfs 1 x tot 422mb! Thuis zit ik altijd op Wi-Fi, op werk idem.. Vodafone geeft aan dat dit een veelvoorkomend probleem is op de 4s.. lekker verhaal :S
Dus als iemand hier de oplossing weet, hoor ik het graag! |
Labels |
dataverkeer, extreem, ios5, iphone 4s, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPS van iPhone (3G) valt onder mobiel dataverkeer? | markvn | iPhone Navigatie | 5 | 06-03-11 19:38 |
Mobiel dataverkeer | Miguelb | iPhone algemeen | 3 | 09-02-09 15:07 |
|
|