camera werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ben nieuw hier dus goedenavond allemaal, heb net een iphone 3gs overgenomen hij doet het goed maar kan geen foto of video maken. hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
camera werkt niet
hallo ben nieuw hier dus goedenavond allemaal, heb net een iphone 3gs overgenomen hij doet het goed maar kan geen foto of video maken.
hij opent wel het camera scherm maar doet verder niets wat ik ook druk. Help weet iemand een oplossing. groetje alsiera |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstellen is een optie.
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb je een harde reset geprobeerd?
|
|||
|
|||
ja heb ik al 2x gedaan. maar als ik naar camera ga dan krijg ik alleen zo n sluiterventer en licht de ontsluittoets even op en word dan weer grijs.
als ik naar video schuif dan word de knop ook even rood als ik dan snel druk hoor je een piep maar gebeurd niets.en dan kan ik ook niet meer schuiven met beeld. wil ik dat weer kunnen doen dan moet ik telefoon geheel weer opnieuw opstarten. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2011 om 15:48 ---------- ja heb ik al 2x gedaan. maar als ik naar camera ga dan krijg ik alleen zo n sluiterventer en licht de ontsluittoets even op en word dan weer grijs. als ik naar video schuif dan word de knop ook even rood als ik dan snel druk hoor je een piep maar gebeurd niets.en dan kan ik ook niet meer schuiven met beeld. wil ik dat weer kunnen doen dan moet ik telefoon geheel weer opnieuw opstarten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 camera werkt niet | polowater | iPhone algemeen | 29 | 19-01-11 10:42 |
Foto: Camera werkt niet | Ruben. | Muziek, foto & video | 20 | 29-08-10 13:27 |
Camera werkt niet | jose9 | iPhone algemeen | 5 | 02-04-10 20:36 |
Camera werkt niet meer | dirkkes | iPhone algemeen | 3 | 14-04-09 12:38 |
Camera en Photos werkt niet | SuppleX | Unlock [archief] | 3 | 09-04-08 14:53 |
|
|