iPhone 4S - Geen 3G icoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Hebben nog meer mensen hier last van? Ik zie nergens m'n 3G icoon en als ik op google zoek zie ik dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S - Geen 3G icoon (zijn er nog meer mensen die het wel of niet hebben)!!
Hallo Allemaal,
Hebben nog meer mensen hier last van? Ik zie nergens m'n 3G icoon en als ik op google zoek zie ik dat er nog meer mensen in Engeland zijn die dit probleem hebben. Ter info: Ik kan 3G niet uitzetten, deze staat automatisch aan. Laatst gewijzigd door MBoxma; 11-11-11 om 18:40. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zijn er anders mensen met een iPhone 4S die dit probleem NIET hebben?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij staat er "[4/5 streepjes] T-Mobile NL 3G" en als ik geen 3G bereik heb staat er een klein rondje. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook gewoon het 3G icoontje"[4/5 streepjes] Telfort NL 3G"
|
|
|||
|
|||
Een foto zegt meer dan 1000 woorden... zie hier ik kan 3G niet uitzetten.
Het probleem is dus, dat ik nergens 3G netwerk uit kan zetten... |
|
||||
|
||||
Dat is bij iedere 4S zo...
Waarom er geen 3G-schakelaar op de iPhone 4S zit - iPhone - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
Dankjewel XIII.
|
|
|||
|
|||
Haha ja dat is gewoon normaal inderdaad. Geen enkele 4S kan dat. Volgens geruchten omdat normaal telefoonnetwerk en 3G nu via dezelfde chip werken dacht ik..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Geen video icoon op sb | tekstarzz | Muziek, foto & video | 3 | 09-02-11 23:08 |
Geen 8GB(Logo) icoon achterop de iPhone | scruby | iPhone algemeen | 4 | 02-08-10 19:52 |
iPhone: Geen cydia icoon! | Hamertej | Jailbreak | 0 | 17-04-10 19:31 |
Geen Icoon op springboard | aswien | iPhone algemeen | 2 | 16-02-09 18:23 |
Iphone G2 met Firmware 2.1 Geen Camera ICOON GRAAG HULP ! | klaasie | Jailbreak apps en thema's | 8 | 01-11-08 01:18 |
|
|