Batterij problemen zijn gefixt na reset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) eerst haalde ik net 6/8 uurtjes met batterij ook met de 5.0.1, heb daarna even een reset gedaan en icloud uitgezet. ik sta nu 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij problemen zijn gefixt na reset
eerst haalde ik net 6/8 uurtjes met batterij ook met de 5.0.1, heb daarna even een reset gedaan en icloud uitgezet.
ik sta nu 4 uur 18 minuten gebruik en 19 uur 23 minuten standby heb nog op 55% batterij, volgens mij is dit best redelijk toch. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lucky you! Er zijn er zat waarbij dat niks heeft geholpen. Hier zit er ook zo eentje....
|
||||
|
||||
maar geen icloud meer.
|
|||
|
|||
icloud heb ik ook niet echt nodig, ik wacht wel op de fix.
|
|
|||
|
|||
Ik had na een herstel ook een hele korte batterij duur. Na nog een herstel weer normaal.
|
|
|||
|
|||
Hier 3u52 gebruik en 2 dagen en 10 uur standby, nog 22 % batterij. Ben niet ontevreden!
|
|
|||
|
|||
gebruik vs standbye
iPhone 4s een week geleden gekocht. Onder instellingen>algemeen> gebruik > tijd sinds volledig opladen wordt gebruik & standbye tijd opgegeven. De tijdsduren zijn met simkaart (zowel van t-mobile als vodafone) altijd gelijk; zonder simkaart met alles verder gelijk is de gebruiksteller van de standbye-tijd gewoonlijk langer dan die van de gebruikstijd. Het lijkt alsof met simkaart de iphone steeds actief is. Uitschakelen van vliegmodus, locatievoorzieningen, whatsapp, etc en vergrendelen van iphone hebben geen enkel effect op dit verschijnsel: beide gebruikstellers blijven gelijk optellen. Ook de accu loopt met simkaart snel leeg: ca 6% per uur; zonder simkaart 1% per uur; bij mijn vriends iphone met simkaart ook circa 1% per uur; beide in vergrendelde toestand en alle apps uit het geheugen). Wat is hieraan te doen.
Laatst gewijzigd door aop101262; 05-03-12 om 20:10. Reden: aanvulling |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is iTunes Ping gefixt? | Bubbly | iPhone Apps | 3 | 24-06-11 13:42 |
Iphone 4G 32GB batterij loopt heel snel leer terwijl alle applicaties gesloten zijn.. | Ken Van Accolyen | iPhone algemeen | 4 | 24-03-11 18:03 |
Bij vervangen batterij zijn contactpuntjes losgekomen van printplaat.. | MiPhoney | iPhone algemeen | 3 | 21-06-10 13:37 |
reset bij lege batterij | peewe | Archief | 1 | 03-01-10 11:39 |
1.1.2 Sms gefixt | leon | iPhone algemeen | 4 | 13-11-07 17:29 |
|
|