Nieuwe 4S niet naar 5.0.1 te updaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha TinyUmbrella kan wel /etc/hosts veranderen, maar daar heb je toestemming voor gegeven. Bij de installatie van tinyumbrella.pkg vraagt deze om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
## # Host Database # # localhost is used to configure the loopback interface # when the system is booting. Do not change this entry. ## 127.0.0.1 localhost 255.255.255.255 broadcasthost ::1 localhost fe80::1%lo0 localhost 74.208.10.249 gs.apple.com #127.0.0.1 gs.apple.com Ik weet niet wat ik zie/lees maar wat ik van andere posts gelezen heb moest e een # voor gs.apple.com komen. Die staat er. Dat TinyUmbrella iets in de host zou wijzigen, en dat dit evt. andere handelingen in de weg zou zitten wist ik niet, weer wat geleerd vandaag. Ik heb idd mijn pasword ingevoerd om het te installeren. @timosha bedankt.
|
|
|
|
|||
|
|||
Om in de toekomst moeilijkheden te vermijden verwijder je best die twee overbodige lijnen met gs.apple.com, dat doe je met:
Code:
sudo nano /etc/hosts |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Fout SIM kaart
Hallo iedereen,
Ik heb ook ong. een week of 2 nu de 4S en toevallig gisteravond geupdate naar 5.0.1 zonder hem aan iTunes te houden, want dat lukt ook vanaf de telefoon zelf. In eerste instantie was ik wat huiverig om hem te installeren omdat ik hier en daar wat negatieve geluiden hoorde, dat de update zoog en allerlei problemen met zich mee bracht. Ik dacht het zal wel meevallen dus heb ik hem geïnstalleerd. Nu komen er toch problemen. Ik krijg zo nu en dan de melding 'Fout SIM kaart'. Vervolgens heb ik natuurlijk geen bereik met mijn provider. Ik moet mn iPhone opnieuw opstarten en dan doet hij het weer voor een X aantal uren. Na een aantal uren krijg ik weer dezelfde melding. Iemand hier ervaring mee?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je wel die nieuwe micro-sim kaart speciaal voor de 4S en niet de normale micro-sim kaart uit bv. de 4? heb je je sim-lock aanstaan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Morgen middag kan Telfort een boze klant een de telefoon verwachten! Check ook hier: Telfort forum • Toon onderwerp - Geen Service/ongeldige simkaart Iphone 4s |
|
||||
|
||||
Dit is ws. het inmiddels bekende simpinprobleem. Als je een pincode op je simkaart hebt, haal die er dan af. Grote kans dat je daarna bereik houdt. Je doet op deze manier wel consessies aan de beveiliging van je iPhone!
Het is een iPhone- c.q. firmwarefout en komt bij vrijwel alle providers in binnen- en buitenland voor. In eerste instantie leek het aan te oude simkaarten te liggen, maar ook de nieuwere sims blijken eea niet op te lossen.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone met 3.1.3 updaten naar nieuwe versie | stefaaaan | Jailbreak | 6 | 10-01-11 16:23 |
iPhone: Nieuwe iphone 4 updaten naar 4.1 ivm jailbrake | Sprintking | Jailbreak | 26 | 21-09-10 23:54 |
Nieuwe iphone 4 niet updaten | Achmed1 | iPhone algemeen | 5 | 20-09-10 22:25 |
Updaten naar nieuwe OS | Vosjuh | Archief | 1 | 18-04-10 01:21 |
iPhone: Nieuwe iPhone 3GS updaten naar 3.1 + Backup herstellen | borgqueenx | Jailbreak | 12 | 23-09-09 11:22 |
|
|