Vindt functie 3G niet meer op IOS fw5.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had upgedate mn iphone 4s 32g van 5.0 naar 5.0.1 en nu wou ik mn dataroaming terug instellen maar de functie 3g is verdwenen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vindt functie 3G niet meer op IOS fw5.0.1
ik had upgedate mn iphone 4s 32g van 5.0 naar 5.0.1 en nu wou ik mn dataroaming terug instellen maar de functie 3g is verdwenen en alleen functie dataroaming staat er nog mr das ni voldoende?
iemand ook dit probleem, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er zit geen 3G schakelaar op de iPhone 4S. Is ook niet meer nodig op de 4S. Er is namelijk geen reden meer om 3G uit te schakelen.
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 18-11-11 om 09:17. |
|
|||
|
|||
Dit is geen probleem. Dit hoort zo.
Ik weet niet of Apple dit als probleem ziet en ook niet of zij doende zijn hiervoor softwarematige aanpassingen te maken. |
|
||||
|
||||
Die schakelaar zat ook niet in IOS 5. De 4S heeft een gecombineerde 2G/3G chip, dus je kan het niet apart uitschakelen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij terugkomst in Nederland vindt hij de provider niet meer | Ganna | iPhone algemeen | 3 | 21-04-11 06:44 |
Windows: I Tunes vindt hoezen niet meer automatisch | djarend | iTunes | 0 | 21-02-11 15:18 |
iphone vindt Wi-Fi netwerk helemaal niet meer | shantih | Wi-Fi | 1 | 02-09-10 13:02 |
pc vindt iphone niet meer | fcruizer | iPhone algemeen | 14 | 04-07-10 20:58 |
Telefoon functie werkt niet meer | seanw | iPhone algemeen | 30 | 29-05-09 02:14 |
|
|